خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص استکبارستیزی گفت: اکثریت قاطع ملت ایران بالقوه بسیجی هستند و دلیل شکست ناپذیری نظام ما نیز این است.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۰۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

بسیجی بودن ملت ایران دلیل شکست ناپذیری نظام ما استحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اینکه پیامبر اسلام(ص) هم در زمان خود با مستکبرین قریش مقابله می‌کردند، اظهار داشت: استکبار در لغت به معنای اظهار علو و برتری در زمین و بر دیگران بزرگی فروختن و خود را قاهر و مسلط دانستن است؛ این واژه در قرآن کریم در رابطه با قدرت‌های زورگو و مستکبر عنوان می‌شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص استکبارستیزی افزود: اکثریت قاطع ملت ایران بالقوه بسیجی هستند و دلیل شکست ناپذیری نظام ما نیز این است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان ویژگی‎های استکبار گفت: منفعت طلبی، جهان خواری، عقب نگاه داشتن مستضعفان از جمله ویژگی‌های استکبار است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی همواره به دنبال حفظ سلطه و برتری خود بر جهان است و در این راستا یکی از استرتژی‌هایی که به کار می‌برد عقب نگاه داشتن مستعضفان از رشد واقعی است.

شیرزادی ابراز داشت: استکبار از پیشرفت‌های امروز ما ناراحت است و به هر بهانه‌ای می‌خواهد جلوی پیشرفت ما را بگیرد، یکبار به بهانه هسته‌ای یک بار موشکی و... و همه اینها بهانه است و آنها با اصل نظام ما مشکل دارند.

وی با بیان اینکه هر فرد مسلمان و هر دولت اسلامی بر اساس منطق و آموزه‌های دینی موظف به مقابله با استکبار جهانی است، اظهار داشت: 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان مومن و انقلابی در ظاهر حرکتی انقلابی و در اعتراض به رفتارهای نامطلوب آمریکا است اما واقعیت امر این است که چنین اقدامی تکبر و غرور آمریکاییان را شکست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات