خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن:

انقلاب اسلامی با استکبارستیزی یک الگوی بی‌بدیل برای مستضعفین جهان طراحی کرد

فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه طراحی یک الگوی بی‌بدیل برای مستضعفین جهان از دستاوردهای استکبارستیزی و انقلاب اسلامی است، گفت: صحنه بین‌الملل یک صحنه یکدست به تابعیت آمریکا است و همه کشورها باید از آن اطاعت کنند اما جمهوری اسلامی با ایستادن در برابر آن این معادله را برهم زد.
کد خبر: ۹۰۷۵۲۷۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

انقلاب اسلامی با استکبارستیزی یک الگوی بی‌بدیل برای مستضعفین جهان طراحی کردداوود مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به دستاوردهای استکبارستیزی طی 40 سال انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما توانستیم با ایستادگی در مقابل استکبار جهانی استقلال کشور را حفظ کنیم، تاریخ قبل از انقلاب اسلامی نشان دهنده آن است که قبل از انقلاب اسلامی ۶۰ هزار مستشار در کشور ما جولان می‌دادند.

وی افزود: تمام نقاط حساس و کلیدی کشورمان به دست کشورهای دیگر افتاده بود و در مراکز مهم سیاسی، نظامی و اقتصادی نقش داشته‌اند و اجازه عرض اندام به ایرانی‌ها را نمی‌دادند و ما نمی‌توانستیم هیچ تصمیمی در کشور داشته باشیم و حتی کوچک‌ترین تصمیم توسط شاه ایران باید با حمایت و هدایت سفرای کشورهای دیگر اخذ می‌شد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه نکته بعدی طراحی یک الگوی بی‌بدیل برای مستضعفین جهان است، ادامه داد: صحنه بین‌الملل یک صحنه یکدست به تابعیت آمریکا است و همه کشورها باید از آن اطاعت کنند اما جمهوری اسلامی با ایستادن در برابر آن این معادله را برهم زد.

وی افزود: ما با انقلاب اسلامی توانستیم یک الگوی بی‌بدیل برای تمام مثال مسلمانان جهان ایجاد کنیم و یک افزایش اعتباری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی کسب کنیم.

مهدوی ابراز داشت: ما توانستیم در بین مستضعفان و محرومین جهان محبوبیت خوبی کسب کنیم و خود را الگوی کشورها مسلمان و حتی غیر مسلمان ماانند کشورهای آمریکای جنوبی قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی یکی از توفیقات دیگری است که جمهوری اسلامی ایران کسب کرده و کشورهای مختلف اسلامی با الگو قرار دادن جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه رسیده‌اند که باید در مقابل آمریکا بایستند و عزت و استقلال خود را حفظ کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن پیشرفت‌های علمی و رسیدن به فناوری‌های روز دنیا را نیز یکی دیگر از توفیقات انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: این در حالی است که قبل از انقلاب عده کمی سواد خواندن و نوشتن داشتند اما اکنون این رقم بسیار پائین بوده و هر روز درخشش جوانان مان در عرصه‌های گوناگون علمی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار