خبرهای داغ:

گردهمایی بزرگ بسیجیان گردان 103 امام حسین (ع) برگزار شد

گردهمایی بسیجیان گردان 103 لشکر عملیاتی امام حسین (ع) به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور خانواده‌های بسیجیان و جمعی از پیشکسوتان عرصه جنگ و شهادت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۲۲۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، گردهمایی بسیجیان گردان ۱۰۳ لشکر عملیاتی امام حسین (ع) به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور خانواده‌های بسیجیان و جمعی از پیشکسوتان عرصه جنگ و شهادت در ششمین شب از ماه مبارک رمضان برگزار شد.
افتخار امروز ایرانیان مدیون جانفشانی‌های شهدای عزیز است
در این گردهمایی سروان پاسدار مطفی روحانی، فرمانده گردان ۱۰۳ امام حسین (ع) با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: افتخار امروز ایرانیان مدیون جانفشانی‌های شهدای عزیز، جانبازان و شما پیشکسوتان است و امیدواریم از ظرفیت عظیم نیرو‌های بسیجی در آینده به نحو بسیار خوب استفاده شود.
پیش‌برد اهداف نظام با کمک تجربیات پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس
سرهنگ پاسدار محمد هاشم‌پور، فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین در این گردهمایی اظهار داشت: از همه عزیزانی که تجربه‌ای در پیش‌برد اهداف نظام یا مباحث کاربردی دارند دعوت می‌کنم تا با در اختیار گذاشتن تجارب خود اینجانب را یاری کنند.
فتح خرمشهر با کم‌ترین تجهیزات و بالاترین درجه ایمان و تقوا
سردار اصغر عرب‌پور، فرمانده سابق لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در ادامه این گردهمایی با اشاره به موضوعات سیاسی و اجتماعی دنیا و منطقه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران روزگاری مورد هجوم سخت‌ترین اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی بود تا جایی که صدام متجاوز با وجود سنگر‌های بسیار مستحکم و پدافند هوایی بسیار قوی با اعتماد به نفس بالا از عدم توانایی ایرانیان برای فتح خرمشهر صحبت می‌کرد.
وی ادامه داد: با این وجود و با عدم توانایی نیروی رزم و تجهیزات کافی در میان رزمندگان اسلام در ساعات ابتدایی فتح خرمشهر حدود ۶۰۰۰ اسیر عراقی خود را پناهنده ایران کردند که این نشان از بصیرت و تقوا بسیار بالای میان رزمندگان اسلام با فرماندهی سردار شهید خرازی و احمد کاظمی می‌دهد.
عرب‌پور خاطر نشان کرد: با وجود اعلام صدام مبنی بر این که اگر ایرانیان خرمشهر را فتح کنند کلید بصره را به آن‌ها خواهم داد، با عزم جهادی رزمندگان اسلام خرمشهر فتح شد و صدام از اهداف شوم خود بازماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار