خبرهای داغ:
همراه با ستارگان بسیج/3

پویایی، جوانی و خوش فکری شاخصه بسیج دانش آموزی

فرمانده واحد مقاومت بسیج حر گفت: شاخصه هایی مانند فی سبیل الله بودن، اتحاد و یکپارچگی، خود جوش و آتش به اختیاری در بسیج و در بسیج دانش آموزی، پویایی، جوانی و خوش فکری بسیار حائر اهمیت است.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۳۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

عارف عشقی نژاد فرمانده واحد مقاومت حر در مدرسه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه های مختلفی در هفته بسیج داریم اظهارداشت: دعوت سخنران به دلیل شرح وقایع هفته بسیج، جذب نیروی بسیج، ارتقای بصیرت در دانش آموزان، برپایی نمایشگاه ها و نمایان کردن شکل بسیج سر صبحگاه از برنامه های هفته بسیج است.

 

وی با اشاره به هجمه ها و تهدیدهای دشمن بر علیه بسیج و سپاه افزود: دشمن به دلیل ترس از قدرت زیاد این ارگان ها (مخصوصا در مواقع جنگ سخت یا نرم) و مخالفت با دین اسلام ، آزادگی و داشتن یک حکومت اسلامی برای ملت ایران با سپاه و بسیج خصومت دارد.

 

فرمانده واحد مقاومت حر با اشاره به مهمترین شاخصه های بسیج عنوان کرد: شاخصه هایی مانند فی سبیل الله بودن، اتحاد و یکپارچگی، خود جوش و آتش به اختیاری و در بسیج دانش آموزی ، پویایی، جوانی و خوش فکری بسیار حائر اهمیت است.

 

وی بیان داشت: توانیم با ولایت مداری و اطاعت از اوامر رهبری، تلاش و جهاد در راه خدا و نگه داری آن در مقابل جنگ نرم قدر نعمت الهی بسیج این میراث گرانبهای امام را بدانیم.

 

عشقی نژاد با اشاره به انتظار رهبر انقلاب از دانش آموزان بسیجی تاکید کرد: درس و تحصیل ( و خدمت به ایران ) ، دشمن شناسی،  خود شناسی، یاری رسانی به این انقلاب(انقلابی گری) و کمک در راه رسیدن به اهداف ایران زمین مهمترین انتظارات رهبر انقلاب از بسیجیان است.

 

وی خاطرنشان کرد: در جهت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی از همه مهم تر اصلاح خود می باشد که بسیار تاثیرگذار است و در درجه دوم آشنایی بسیج و فعالیت های آن و ترویج آن در میان جوانان و نوجوانان است.

 

فرمانده واحد مقاومت حر گفت: خود باوری، انقلابی گری، ولایتمداری، روحیه جهادی، اتحاد، یکپارچگی، کمک به هم نوع، تلاش برای بهبود و پیشرفت، دشمن شناسی، آشنایی با تاریخ و حماسه سازی های دروان جنگ و اوایل انقلاب از مهمترین دروسی است که در بسیج تدریس می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها