خبرهای داغ:
همراه با ستارگان بسیج/6

هجمه دشمن به بسیج برای سدکردن مسیر وحدت و استقلال ملی است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر گفت: دشمن با اهدف خاصی در کشور ما کار می کند و سعی می کند برای تأمین منافع خود و با توجه به هر موقعیتی وحدتی را که بین مردم وجود دارد از بین ببرد.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۴۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

حسن ابراهیمی مقدم ( فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر مسجد امام حسن مجتبی(ع) بیرجند) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  ضمن معرفی خود گفت: بسیج و بسیجی در اصل یک لازمه ای برای انجام امورات دین و حکومت اسلامی است.

وی عنوان کرد: این که ما در دین اسلام داریم که دین از سیاست جدا نیست نشان دهنده این مطلب است که ما چه در حکومت و چه در دامنه ی حکومت اسلامی مردم را سهیم کنیم.

ابراهیمی مقدم با عنوان اینکه حضور مردم در صحنه نشان دهنده ی این است که حکومت ما حکومتی دینی و مردم سالاری است بیان کرد: بسیج یعنی تک تک مردم، از یک کودک خردسال گرفته تا فردی سالخورده و این نشان دهنده این است که همه مردم در هر سنی باید در صحنه باشند.

وی گفت: باید نهادی باشد که بتواند مردم را سازماندهی کند و اصول نظام و انقلاب را به واسطه ی مردم در حکومت اسلامی اجرایی کند و انجام این کار در هیچ جایی بهتر از سازمان بسیج انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه انتظار رهبر از بسیجیان داشتن بصیرت است عنوان کرد: مقابله با نفوذ دشمن و حضور در صحنه جنگ نرم از جمله انتظاراتی است که رهبر از تک تک مردم و به خصوص بسیجیان دارد.

ابراهیمی مقدم در مورد علت هجمه دشمن به بسیج اینگونه اظهار کرد: دشمن با اهدف خاصی در کشور ما کار می کند و سعی می کند برای تأمین منافع خود و با توجه به هر موقعیتی وحدتی را که بین مردم وجود دارد از بین ببرد.

وی با بیان اینکه برای مقابله با دشمن نظر نظام اسلامی اینست که ما باید روی پای خود بایستیم تصریح کرد: ما باید همیشه تلاش خود را برای رسیدن به استقلال بکار بگیریم و این خود باعث دشمنیِ دشمن و عصبانیت او می شود و سعی می کند تا آنجا که ممکن است جلوی استقلال ما را گرفته و مردم را از نظام جمهوری اسلامی ایران دور کند.

وی با تصریح این موضوع که ما باید روز به روز شکرگذار باشیم گفت: خون شهدا باعث تنومند شدن این نظام شده است و با وجود تمام توطئه هایی که دشمن انجام داده است با کمک مردم هنوز نتوانسته خدشه ای به این نظام تنومند وارد کند.

وی بیان کرد: ما باید قدردان خون شهدا باشیم و همیشه گوش به فرمان سکاندار این نظام ولایت فقیه باشیم.

وی در مورد اینکه چه چیزی سبب تأثیرگذاری بسیج می شود اذعان کرد: خلوص نیتی که در بسیجیان است سبب قوت بخشیدن و ترویج بسیج شده است.

وی بیان کرد: مردم همیشه در صحنه هستند که نمونه آن را می توان در زلزله کرمانشاه دید که تمام تلاش خود را برای حل این مسئله کردند و ما همیشه قدردان این ملت هستیم.

وی اذعان کرد: ما برای اینکه بتوانیم تفکر بسیجی را رواج بدهیم باید به سیره و اخلاق اهل بیت برگردیم، باید هر چه بیشتر با دو امانت گرانبهای پیامبر آشنا شده و آنها را رواج دهیم و از شهدا مدد گرفته و زندگینامه آنان را برای مردم بیان کنیم.

وی در پایان گفت: باید تا آنجا که می توانیم مردم را با خوبی ها و بدی ها آشنا کنیم و بدانیم که حتی در نظام جمهوری اسلامی ایران هم خوب داریم و هم خراب و باید تا آنجا که می توانیم تلاش کنیم تا خراب ها اصلاح شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار