خبرهای داغ:
بسیجیان سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان جنوبی در بیانیه ای از اقشار مردم به شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کردند.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۹۷
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بسیجیان سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان جنوبی در بیانیه ای از اقشار مردم به شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کردند.

 

متن بیانیه به شرح ذیل است؛


بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب:
" آن چیزی که جلوی بروز دیکتاتوری، اغتشاشات و ناامنی را در کشور می‌گیرد انتخابات است. انتخابات آن مسیر صحیحی است که مردم می‌توانند به وسیله آن حاکمیت ملی، مردم‌سالاری و جمهوریت را در کشور تامین کنند. "

قطعا بزرگترین موهبتی که خدای متعال به بشر ارزانی داشته و وجه تمایز او با سایر مخلوقات شده است اختیار و آگاهی اوست که بتواند با شناخت صحیح سرنوشت خود را بدست گیرد و مسیر رشد و تعالی خویش را رقم زند؛ و این مشیت خداوند است که سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر آنکه خود آن‌ها از درون تحول یابند و با عزم و اراده راه تکامل جوامع را طی کنند.
ملت ایران ۴۵ سال است که از نعمت حق انتخاب در سایه انقلاب اسلامی بهره مند می‌باشند و با حضور در انتخابات در همه عرصه‌ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم ارکان تصمیم گیری‌های ایران اسلامی را شکل داده اند و به همین دلیل با پشتوانه عظیم مردمی این نظام توانسته بر بسیاری از مشکلات نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و. غلبه کند و در مسیر دستیابی به آرمان‌های بلند انقلاب در حرکت است و علیرغم حجم وسیع دشمنی‌های جهان استکبار که نمی‌خواهند این ملت در مسیر اقتدار خودش رو به جلو باشد؛ همچنان به خواست الهی با قدرت به حیات خود ادامه می‌دهد.

ما بسیجیان سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان مطمئن هستیم که با شکر نعمت این موهبت الهی (حق تعیین سرنوشت) خداوند نعمت‌های خود را افزون می‌گرداند و تحولات را به تبع استفاده صحیح از حق انتخاب ما در ساختن ارکان نظام اسلامی ایران جاری و ساری خواهد نمود لذا با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اعلام می‌داریم که تنها راه عبور از مشکلات و ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف مشارکت حداکثری در انتخابات است که عظیم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی را برای دفاع از این مرز و بوم به همراه خواهد آورد و آرمان شهدا را در ساختن ایران اسلامی محقق خواهد ساخت.

انشاءالله
وعده همه ما یازدهم اسفند ماه پای صندوق‌های رأی

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها