خبرهای داغ:
سردار مهدوی بر استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی در بخش‌های مختلف جامعه و سازمان‌های اداری تاکید کرد و گفت: جامعه اسلامی برای خدمت به مردم نیازمند افرادی همچون شهیدان است که برای خدمت رسانی به مردم پیش‌قدم باشند‌.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۱۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی کریمدادی مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) استان دیدار و گفتگو کرد.

سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) در این دیدار، گفت: حاکمیت و دولت برای اجرای طرح‌های عمومی، خدماتی و عمرانی بایستی منابع پایدار داشته باشد و مالیات یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین منابع قابل برنامه‌ریزی و پایدار است.

وی با بیان اینکه، بایستی تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف جامعه به حداقل ممکن برسد و عدالت محوری سرلوحه کار عملی باشد، گفت: مردم ما از پرداخت مالیات ناراحت نیستند، اما گاهی اوقات تبعیض‌های خدماتی که رخ می دهد منجر به نگرانی و نارضایتی مردم می شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) افزود: در تمامی طرح‌ها و برنامه‌ها بایستی افراد ضعیف جامعه نیز به درستی دیده شوند و برنامه‌ریزی و اقدام لازم جهت بهبود زندگی و معیشتی آنها صورت پذیرد.

وی مطرح کرد: سوخت و بسیاری از منابع و معادن کشور، متعلق به عموم مردم کشور و حتی نسل‌های آینده است و بایستی همگان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

سردار مهدوی در خصوص حمله موفقیت آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل غاصب، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح کشور نشان داد که با تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب، به دنبال دفاع از حریم و امنیت مردم کشور است و در تمامی عرصه‌ها برای رفع مسائل و مشکلات مردم از پای نمی‌نشیند.

وی بر استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی در بخش‌های مختلف جامعه و سازمان‌های اداری تاکید کرد و گفت: جامعه اسلامی برای خدمت به مردم نیازمند افرادی است که همچون شهیدان برای خدمت به مردم پیشقدم باشند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان گفت: تقوا، جسارت، تعهد، تخصص، پویایی و نشاط در کار‌ها از اصولی است که رهبر معظم انقلاب از ما انتظار دارند.

سردار مهدوی گفت: برای عقب نماندن از حرکت پرشتاب جامعه جهانی به سمت ظهور منجی عالم بشریت و کسب سعادت واقعی، بایستی خود را به عنوان یک سرباز واقعی در ولایت ذوب کنیم و این الگو را تمرین و ترویج نماییم.

 

استفاده از ظرفیت‌ جوانان مومن و انقلابی در مدیریت جامعه/ لزوم الگوبرداری از سیره شهدا در خدمت‌رسانی به مردم
وی بیان کرد: ولایتمداری، همراهی و همدلی مردم و مسئولان با تکیه بر فرامین رهبر معظم انقلاب باعث شده تا به امروز، معادلات و نقشه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با شکست مواجه شود.

علی کریمدادی مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره)، از تلاش مجاهدانه پاسداران اسلام در تنبیه رژیم منحوس و متجاوز صهیونیستی و حامیان و ایادی مزدور آنها قدردانی کرد.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان و مظلومان نشان داد که یک پدیده و موهبت الهی برای مقابله با دشمنان قسم خورده در تمامی جبهه‌ها و مشکل گشای زندگی مردم در تمامی عرصه‌ها است، تا روحیه جهاد، مقاومت، نشاط، پویایی، حق طلبی و شهادت برای حفظ و صیانت از اسلام ناب و تحقق حکومت مهدوی (عج) در جوامع نهادینه گردد.

کریمدادی، با ارائه گزارشی از مصارف و هزینه کرد مالیات در استان خراسان جنوبی، گفت: در سال ۱۴۰۲ از محل درآمد‌های مالیاتی وصول شده، مبلغ چهار هزار و ۴۷۲ میلیارد ریال مستقیماً به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری استان واریز شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن ۶۳ درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان ادامه داد: از این مبلغ، دو هزار ۵۲۶ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها، مبلغ ۱۲۸ میلیارد ریال به حساب روستا‌های فاقد دهیاری و مبلغ ۴۴۸ میلیارد ریال به حساب مناطق عشایری به صورت مستقیم واریز شده است.

وی بیان کرد: همچنین در سال گذشته از محل درآمد‌های مالیاتی در سال ۱۴۰۲، مبلغ ۱۵۹ میلیارد ریال به عنوان سهم توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساخت‌های ورزش به ویژه در حوزه معلولان و جانبازان، مبلغ ۲۰۹ میلیارد ریال به عنوان سهم مسجد، کتابخانه، روشنایی محیط، پایگاه بسیج، پاسگاه و کلانتری در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان و مبلغ هزار و ۶۳۲ میلیارد ریال به عنوان سهم مالیات سلامت به حساب دستگاه‌های اجرایی متولی جهت هزینه کرد در استان واریز گردیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها