خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیشرفت‌های علمی کشور، نتیجه آموزش‌های معلمان است.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۴۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در مراسم تحلیف سربازان مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) اظهار کرد: برگزاری این مراسم در روز معلم نشانگر آن است که فرماندهان و مربیان ارتش که کار آموزش را به عهده دارند، مانند معلمان از جایگاه والایی برخوردارند.

وی گفت: معلم در اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است و فرماندهان و مربیان ارتش هم معلمانی هستند که آموزش‌های لازم را به سربازان ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) فرموده اند من برای تعلیم و تربیت بشر مبعوث شده ام، اظهار داشت: امام حسین (ع) هم برای یادگیری سوره حمد به فرزندشان، هدیه بسیارارزشمندی را به معلم فرزند خود داد.

معاون سیاسی استاندار گفت: دستیابی به انرژی هسته‌ای نتیجه آموزش‌هایی است که توسط معلمان و اساتید در مدارس و دانشگاه‌ها به جوانان این سرزمین ارائه شده است.

طالبی متذکر شد: با تهذیب و فراگیری علم و دانش، به پیشرفت‌های علمی بسیاری دست یافته ایم که امروز آن را در انجام عملیات تنبیهی وعده صادق به خوبی مشاهده می‌کنیم.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی در این مراسم گفت: این مرکز محلی برای آموزش و پرورش سربازان است تا سربازان با فراگیری آموزش‌های لازم اثر بخشی آن را در میدان‌های رزم به خوبی نشان دهند.

امیر جلیل شاطری خطاب به سرباران این دوره آموزشی گفت: امروز شما برای جهاد علمی آماده می‌شوید تا بتوانید با کسانی که می‌خواهند جوان ما را گمراه کنند، مبارزه کنید.

وی خاطر نشان کرد: آمادگی امروز ما برای این است که جوانان دلاور ایران زمین نگذارند دشمن علیه ملت ایران اسلامی که معتقد به ولایت فقیه واسلام ناب است، توطئه کند.

وی افزود: سرباز ایرانی، دلیر، شجاع و نترس است و ضربه‌های کاری نیرو‌های مسلح ایران، ضرباتی قوی و کاری است.

در این مراسم، از دو خانواده شهید و جانباز تجلیل شد و تعدادی از سربازان حائز رتبه‌های برتر نیز درجه خود را دریافت کردند.

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار