خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

ایمان و تقوای عملی ابتکار عمل را به دنبال دارد

فرمانده سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد:ایمان و تقوای عملی، ابتکار عمل را به دنبال دارد و با این ویژگی است که بسیاری از گره‌های کور و مشکلات لاینحل جامعه حل و مسیر پیشرفت و توسعه باز و هموار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۰۰۰۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

ایمان و تقوای عملی ابتکار عمل را به دنبال داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حسن بهادری‌یکتا امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی (ره) فامنین اظهار داشت: با رعایت تقوا و ایمان عملی ابتکار عمل حاصل می‌شود و ابتکار عمل یک نعمتی است که قدرت مدیریتی و توسعه را به دنبال دارد و مشکلات بسیاری را حل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با ابتکار عمل بسیاری از گره‌های کور و مشکلات لاینحل جامعه حل و مسیر پیشرفت و توسعه باز و هموار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین افزود: به دست آوردن مناصب حکومتی و مسئولیت های اجرایی از رحمت‌ها و نعمت‌های خداوند به اشخاص است که باید با خدمت صادقانه و همراه با اخلاص قدردان و شکرگذار این نعمت‌ها باشیم.

وی با اشاره به آیات قرآن و روایات معصومین(ع) درباره مناصب حکومتی گفت: تاکیدات بسیاری بر انجام صحیح مسئولیت‌ها و ارائه خدمت صادقانه در قرآن و روایات به ویژه در نهج البلاغه موجود است که ضرورت و اهمیت بحث را می‌رساند.

بهادری در ادامه گفت: مدیر موفق و فرمانده لایق باید ویژگی‌هایی همچون ایمان و تقوا، مسئولیت‌پذیری، رعایت سلسله مراتب، منش فرماندهی، امانت‌داری مصلح بودن، کسب دانش، هوشیاری، اثرگذاری با عمل و استفاده از ظرفیت جوانان را دارا باشد تا بتواند در پیشبرد اهداف و برنامه موفق عمل کند.

وی با اشاره به مطالبات خود از فرمانده جدید حوزه امام خمینی (ره) عنوان کرد: برنامه فرمانده جدید حوزه باید مواردی همچون مسجد محوری، عمق بخشی داخلی، تلفیق قشر جوان و پیشکسوتان، عدالت محوری، توجه به مسائل بصیرتی، فرهنگی و اجتماعی، توجه به جبهه مقاومت و تاثیر برنامه در حضور پرشور مردم در مراسمات به ویژه نماز جمعه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات