خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امروز نیز ناخدای کشتی انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) است که با رهبری داهیانه در دنیای طوفان‌زده بر عزت اسلام، مسلمین، انقلاب و ملت ایران افزون کرده و جبهه کفر نیز به عظمت و عزت انقلاب معترف است.
کد خبر: ۸۹۱۴۹۵۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

امروز جبهه کفر به عظمت و عزت انقلاب اسلامی معترف استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی دشتکی در آئین اختتامیه طرح ختم اخوالقرآن همزمان با جشن امامت و ولایت در باغ موزه همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور و امام شهدا اظهار داشت: امام خمینی(ره) حیات معنوی را به جهان اسلام و به ویژه در میان ملت ایران نهادینه کرد و با این حیات، عزت، عظمت، آزادگی و سرافرازی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی افزود: امروز نیز ناخدای کشتی انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) است که با رهبری داهیانه در دنیای طوفان‌زده بر عزت اسلام، مسلمین، انقلاب و ملت ایران افزون کرده و جبهه کفر نیز به عظمت و عزت انقلاب معترف است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امروز در مقابل این اقتدار و عظمت جبهه کفر سجده و کرنش در مقابل ملت ایران را برای خود قبول کرده است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته ولایت عنوان کرد: برای هر چیزی قله‌ای است، قله قرآن آیت الکرسی، قله نماز، قنوت آن و قله اسلام نیز ولایت است.

دشتکی تأکید کرد: عید بزرگ غدیر خم روز عزت، عظمت، آزادگی، معنویت، سعادت و خوشبختی در مکتب ولایت بوده و این نعمت عظیمی است که در آن روز ادامه نبوت با مکتب امامت و ولایت تضمین شد.

وی عنوان کرد: امروز جلوه‌های این همه عظمت، سعادت و خوشبختی آن پیام است و یکی از آن جلوه های پیام نهج‌البلاغه است که انسان برای رسیدن به خلیفه اللهی دو بال نیاز دارد یکی قرآن و دیگری اهل بیت و عترت(ع) است که خلاصه و عصاره اش در نهج البلاغه آمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های قرآنی و طرح ختم اخوالقرآن افزود: مردم با استقبال از این حرکت مبنی بر نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی در جامعه به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) لبیک گفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات