خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان:

به‌جای فرصت‌سوزی باید یکدیگر را کمک کنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: به‌جای فرصت سوزی باید یکدیگر را کمک کنیم هر دوره یک دولتی سرکار می آید و اگر قرار باشد که زمین‌گیرش کنیم و نگذاریم حرکت کند همه ضرر می کنند .
کد خبر: ۸۹۰۸۹۳۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

به‌جای فرصت‌سوزی باید یکدیگر را کمک کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، رضا قیاسی در جمع مردم شهر زنگنه با تبریک هفته دولت با اشاره به رشد و فرهنگ بالای این شهر اظهار داشت: در دولت قبل یک مشکل اساسی وجود داشت که رابطه ما با دنیا قطع شده بود و تمام تلاش دولت یازدهم بر این بود که اول این رابطه را برقرار کند .

وی با بیان اینکه توانستیم رابطه خود را با دنیا برقرار کنیم، گفت: اشتغال امروز مشکل عمده ما در حوزه اقتصاد است و اگر سرمایه گذاری نشود و تا مادامی که پول به گردش در نیاید، امنیت سرمایه گذاری انجام نشود و نتوانیم از پول‌های سرگردان که در دنیا است، استفاده کنیم مشکل داریم .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان افزود: با حمایت قاطع مجلس و رأی اعتماد به وزراء که این خود نشانه ای است که در کنار دولت و کمک دولت هستند باید از فرصت‌ها خوب استفاده کنیم .

وی اظهار کرد: به‌جای فرصت سوزی باید یکدیگر را کمک کنیم هر دوره یک دولتی سرکار می آید و اگر قرار باشد که زمین‌گیرش کنیم و نگذاریم حرکت کند همه ضرر می کنند .

قیاسی با اشاره به اینکه این دولت با انتخاب مردم و رای قاطع و حمایت همه حاکمیت می تواند رکود را نیز بشکند، گفت: مسکن اگر راه بیفتد 250 شغل با خودش حرکت می دهد و راهش این است که در کنار هم باشیم.

وی ادامه داد: امید است بتوانیم از این فرصت طلایی که جمهوری اسلامی دارد چراکه در یک منطقه طلایی هستیم از جمله ترانزیت آزاد در دریا و ساحل طولانی در خلیج فارس، نفت و گاز، ترانزیت ازاد شمال کشور دریای خزر؛ استفاده کنیم .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان خاطرنشان کرد: به ما پل شرق و غرب آسیا می‌گویند که بسیار حائز اهمیت است ما تمام مواد معدنی را در کشور داریم و از همه مهمتر نیروی جوانی که پر انرژی و خوش فکر است و باید مدیریت کنیم و از این نیروی جوان در راستای تولید استفاده کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات