خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با اشاره به بهره‌برداری از 31 پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد امام (ره) با مشارکت خیرین در ملایر گفت: 60 درصد از هزینه ساخت واحدهای مسکونی توسط خیرین پرداخت شد .
کد خبر: ۸۹۰۸۸۸۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

بهره‌برداری از 31 پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد امام (ره) در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، رضا قیاسی در مراسم افتتاح 31 پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهید «حججی» اظهار داشت: شهید «حججی» با ابهت خود در مقابل بدترین دشمنان نمونه‌ای بود از جوانان با ایمان و اراده‌ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و سال‌های سال با عزم و اراده‌ای که به نمایش گذاشت الگویی برای جوانان شد و این نوع شهادت جای تبریک دارد .

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر در امر خیرین خوب کار کرده است، افزود: وقتی در استان بحث خیرین مدرسه‌ساز را مطرح می‌کنیم مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مجمع خیرین سلامت ملایر پیشگام‌ و فعال‌تر بوده و آثار بسیار خوبی هم گذاشته است .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با اشاره به بهره‌برداری از 31 پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد امام (ره) با مشارکت خیرین گفت: 60 درصد از هزینه ساخت واحدهای مسکونی توسط خیرین پرداخت شد .

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر در این امر نیز پیشگام است، اظهار داشت: امروز کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمات چشم‌گیری را به مستعضف‌ترین قشر جامعه ارائه می دهد که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات