خبرهای داغ:
با حضور مسئولین استانی؛

5 پروژه در شهرستان بهار به‌ بهره‌برداری رسید

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به مناسبت هفته دولت 5 پروژه در شهرستان بهار افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۱۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸

5 پروژه در شهرستان بهار به‌ بهره‌برداری رسیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به مناسبت هفته دولت چندین پروژه در شهرستان بهار افتتاح شد.

مرکز جامع خدمات سلامت روستای حسین آباد (کارخانه قند) از توابع بخش لالجین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. این پروژه در زمینی به مساحت 1000 متر مربع و زیربنای 600 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 700 میلیون تومان ساخته و تجهیز شد.

در ادامه عملیات اجرایی ساختمان اداری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهارآغاز شد. این پروژه در زمینی به مساحت 400 مترمربع و زیربنای 1200 متر مربع در 3 طبقه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از محل مجمع خیرین مدرسه ساز و کمک‌های استانی و شهرستانی آغاز شد.

سپس آغاز عملیات آموزشگاه ۱۲کلاسه شهرک فرهنگیان (مسکن مهر) شهر بهار آغاز شد . این پروژه در زمینی به مساحت 2900 متر مربع با 12 کلاس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان از محل طرح برکت ساخته خواهد.

در ادامه پروژه لوله گذاری و انتقال آب کشاورزی روستای وهنان از توابع بخش مرکزی بهار افتتاح شد. این پروژه در57 هکتار با لوله گذاری 2 هزار و 232 مترمربع برای اراضی آبی و باغات روستای وهنان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و یکصد میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

در پایان سیستم گرمایشی مرکزی(پکیج) و استاندارد سازی مدارس شهرستان بهار مورد بهره برداری قرار گرفت. این پروژه ها همزمان در 12 آموزشگاه با اعتباری بالغ بر 320 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات