خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

فرمان «آتش به اختیار» موجب تقویت گفتمان انقلاب می‌شود

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان چرایی اعلام فرمان «آتش به اختیار» در این برهه از زمان و با اشاره به حساسیت و اهداف آن گفت: در این صورت تقویت گفتمان انقلاب و پیشگیری از آنارشیسم فرهنگی با ایجاد استقلال فکری در جوانان مومن و انقلابی موجب تربیت نسل جوان خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۶۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
فرمان «آتش به اختیار» موجب تقویت گفتمان انقلاب می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احد امیری با حضور در جمع مدیران و بسیجیان بانک صادرات استان با بیان ابعاد مسئله مهم «آتش به اختیار» اظهار داشت: ریشه این مسئله دینی است.

وی با بیان چرایی اعلام فرمان «آتش به اختیار» در این برهه از زمان و با اشاره به حساسیت و اهداف آن گفت: در این صورت تقویت گفتمان انقلاب و پیشگیری از آنارشیسم فرهنگی با ایجاد استقلال فکری در جوانان مومن و انقلابی موجب تربیت نسل جوان خواهد شد.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به بیداری جوانان گفت: این کار موجب جلوگیری از سستی شده و بی تفاوتی را در جامعه ریشه‌کن خواهد کرد و باعث تقویت مولفه‌های قدرت در کشور می‌شود.

وی زمینه افزایش حضور آحاد مردم را در این زمان بسیار مهیاتر از گذشته دانست و بیان داشت: با انجام کار فرهنگی تمیز و خودجوش که توسط افراد فکور و صاحبان اندیشه انجام خواهد شد ابتکار در این بخش ضرورت دارد.

امیری مراقبت بر این موضوع که نقطه منفی به دست دشمن ندهیم را حیاتی دانست و عنوان کرد: این مراقبت متوجه خادمان فرهنگی و نیروهای مومن و با اراده است و همه دلسوزان نظام باید در این مرحله اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات