خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تأکید کرد

لزوم تبیین و نهادینه کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه / نگذاریم بیانات رهبری بر زمین بماند

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: باید در اولین گام فرمایشات مقام معظم رهبری را در جامعه نهادینه کنیم تا همه درک و فهم مشترکی نسبت به بیانات ایشان داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۹۴۵۸۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
لزوم تبیین و نهادینه کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه / نگذاریم بیانات رهبری بر زمین بماند

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار مظاهر مجیدی در جمع پاسداران سپاه ناحیه ملایر ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و دهه کرامت با بیان اینکه در سپاه باید صادقانه و خالصانه کار کرد، اظهار داشت: باید در سپاه با نیت خالص کار کرد و اگر اینگونه نباشد انسان دچار شکست می شود اما اگر صادقانه هر آنچه هست در طبقه اخلاص گذاشتیم و و با خدا معامله کردیم و جلو آمدیم به طور قطع خداوند کمک خواهد کرد.

وی عنوان کرد: ما را با شهدا می شناسند و امیدواریم شهدا دست ما را بگیرند تا این بار مسئولیت سنگین را انجام دهیم .

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: باید صادقانه کار کنیم و فرمایشات مقام معظم رهبری را در رأس کار خود قرار دهیم.

سردار مجیدی گفت: بسیاری از مواردی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند متاسفانه در جامعه عملیاتی نمی شود و مقام معظم رهبری مکرراً موضوعات را تکرار می‌کنند که شاید گوشی شنوا باشد و آنها را عملیاتی کند.

وی با اشاره به بحث نفوذ در سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: بیش از 100 بار این مورد در سخنرانی های ایشان تکرار شد بنابراین نباید بگذاریم بیانات ایشان بر زمین بماند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نفوذ به صورت فردی و جریانی در حال رخ دادن است، گفت: امروز نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی رسوخ پیدا می‌کند و بسیاری از مسئولین متوجه نشده‌اند اما می بینیم واقعیتی است که اتفاق افتاده است .

وی با اشاره به تاکیدات رهبری در مورد بحث فرهنگی اظهار داشت: جامعه ما در بحث فرهنگی امروز دچار یک بیماری بزرگ می‌شود و شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، قتل عام فرهنگی و ناتوی فرهنگی اتفاق می افتد و باید مسئولین به‌فکر بیفتند.

سردار مجیدی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در مسئله «آتش به اختیار» گفت: ما باید در مسائل فرهنگی «آتش به اختیار»عمل کنیم و این بسیار سخت و دلخراش است؛ مسئولین نظام ما کجا هستند وقتی رهبری این ولنگاری فرهنگی را مشاهده می کند و تذکر می دهد و مسئولین جامه عمل نمی پوشانند تا اینکه ایشان می‌فرمایند ما باید «آتش به اختیار» عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در رده های فرهنگی ما اختلال ایجاد شده است، گفت: دارند ما را به یک سمت منفی خارج از ارزش‌ها می‌برند که رهبری از مردم می خواهند خودشان بیایند پای کار و وظیفه و رسالت همه را تعیین فرمودند و ما پاسداران یک وظیفه داریم در این جا که بتوانیم در این زمینه ورود کنیم و در مسائل فرهنگی قدم برداریم .

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه باید زمینه را فراهم کنیم که فرمایشات رهبر به گوش مردم برسد، افزود: مردم در گیرودار مشکلات زندگی خود هستند و نمی توانند به موضوعات ورود پیدا کنند ما وظیفه داریم ورود پیدا کنیم و درک درستی از فرمایشات ایشان را ارائه دهیم و این بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه امروز خط مقدم جبهه مقاومت در سوریه است، خاطرنشان کرد: سخنان رهبر را برای مردم بازگو کنید تا مردم بصیرت پیدا کنند و بدانند حساسیت‌ها کجاست.

سردار مجیدی با اشاره به استفاده دشمنان از فضای مجازی و ماهواره عنوان کرد: اگر ما مراقبت نکنیم با این شبکه های متعددی که ایجاد شده به طور قطع فرزندان ما آسیب خواهند دید بنابراین باید در اولین گام فرمایشات مقام معظم رهبری را نهادینه کنیم تا همه درک و فهم مشترکی نسبت به بیانات ایشان داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار