خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد

مقابله با جنگ نرم و تسلط بر فضای مجازی از مهمترین وظایف سپاه

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از مهمترین وظایف اصلی سپاه مبارزه با جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ نیمه سخت و تسلط بر فضای مجازی است که درصدی از زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است و باید به بهترین نحو ممکن انجام شوند.
کد خبر: ۸۸۹۴۵۴۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
مبارزه با جنگ سخت و نرم و تسلط بر فضای مجازی از مهمترین وظایف سپاه
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مظاهر مجیدی امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: اولویت کار سپاه توجه به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری است و باید آنها را سرلوحه کار خود قرار دهند .

وی گفت: مقام معظم رهبری مکرراً به مسئله نفوذ اشاره فرمودند اما متأسفانه برخی این مسئله مهم را نادیده گرفته و توجه نکردند که اثرات آن را مشاهده می کنیم .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در برابر موضوعاتی که صورت گرفته مقام معظم رهبری بحث «آتش به اختیار» را مطرح کردند که یک بحث خیلی مهم و جدی است .

وی در ادامه سخنان خود گفت: باید با دستگاه های دولتی تعامل و انتقاد سازنده داشته باشید و از مسئولین نظام مطالبه‌گری کنید و مراقب خطوط قرمز باشید و اجازه ندهید کسی از خطوط قرمز عبور کند .

سردار مجیدی با توجه به مهم بودن حفظ کرامت پاسداران گفت: شما پاسداران باید برای خود ارزش قائل شوید و به همه جوانب اشراف اطلاعاتی داشته باشید .

وی با اشاره به وظایف سپاه گفت: از مهمترین وظایف اصلی سپاه مبارزه با جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ نیمه سخت و تسلط بر فضای مجازی است که درصدی از زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است و باید به بهترین نحو ممکن انجام شوند .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: ما در گذشته نیز دشمنانی همچون منافقین در داخل کشور داشتیم که صد مرتبه بدتر از داعش بودند و ۴۴۱ نفر از فرزندان این مرز و بوم را به شهادت رساندند و همانگونه که در برابر آنها ایستادیم در برابر داعش و دیگر مزدوران ایستادگی خواهیم کرد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: استان همدان ظرفیت های بسیار بالایی دارد اما هنوز به این باور نرسیدیم که این ظرفیت ها را بشناسیم و از آنها کمک بگیریم و خود را بسازیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات