خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان عنوان کرد: تاکیدات فراوانی مقام معظم رهبری برای واژه نفوذ داشته اند و بیش از صد بار از این واژه در دیدار با اقشار مختلف مردم استفاده کرده اند نشان دهنده اهمیت و قطعیت این موضوع است.
کد خبر: ۸۸۹۵۳۱۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
نفوذی‌ها به اسم جریان ارزشی وارد جبهه انقلاب شده‌اند
به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، سردار مظاهر مجیدی در نشست صمیمی با پاسداران سپاه ناحیه فامنین ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد ابراز داشت: بسیاری از مهره های نفوذی با القاب و ظاهری ارزشی وارد جریان انقلاب شده اند و قصد ایجاد اختلال در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیری را دارند .

وی گفت: برای پیشبرد اهداف بسیج و سپاه و گره گشایی از گره های انقلاب وخدمت رسانی بهتر به مردم ولایتمدار همدان، باید از ظرفیت ها و استعدادهای استان همدان در بخش های مختلف استفاده کنیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان در ادامه افزود : همان گونه که لشکر 32 انصار در زمان جنگ تحمیلی قدرت و قابلیت رقابت با دیگر لشگرهای مهم را برای انجام عملیات های موفقیت آمیز داشت، اکنون نیز باید با رصد دقیق و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و کمک گرفتن از ظرفیت ها و شکوفا کردن استعداد بسیجیان و جوانان با دیگر این قدرت و قابلیت را نمایان سازیم .

وی بیان داشت: تاکیدات فراوانی مقام معظم رهبری برای واژه نفوذ داشته اند و بیش از 100 بار از این واژه در دیدار با اقشار مختلف مردم استفاده کرده‌اند نشان دهنده اهمیت و قطعیت این موضوع است.

مجیدی یادآور شد: چند موضوع در حیطه کاری بسیار مهم است معنویت در سپاه، توسعه اخلاق و رفتار پاسداری، آمادگی همه جانبه و اجرای هرچه بهتر و با کیفیت برنامه هایی که ابلاغ می‌شود از جمله این موارد است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان در پایان به نظم و انظباط در کار و برنامه ها و رعایت اصول و دستورالعمل های ابلاغی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در تمام اوقات تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات