خبرهای داغ:
رئیس سابق حوزه علمیه تویسرکان:

بیشترین فشارهای اقتصادی و روانی در کشورهای اروپایی برعهده زنان است

رئیس سابق حوزه علمیه تویسرکان گفت: در کشورهای اروپایی بیشترین فشارهای اقتصادی و روانی برعهده زنان است، اما همین‌ها در فضای مجازی این موضوع را آنچنان زیبا نشان می دهند که انسان فکر می کند تمام احترام به زن در غرب است.
کد خبر: ۸۸۹۲۱۷۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام ابوالفضل بهرامی در مراسم جشن میلاد حضرت معصومه(س) در کانون قرآن شهرستان تویسرکان ضمن تبریک این مناسبت اظهار داشن: در غرب و کشورهای پیشرفته جایگاه ویژه ای برای دختران در نظر گرفته نشده واعتقاد دارد زن و دختر جنس پایین‌تر و پست‌تر است.

وی افزود: در مقابل تفکر غرب در اسلام اعتقادی داریم که تفاوتی بین زن ومرد از نظر خلقت، ذات و مقام وجود ندارد همانطور که خداوند در قرآن می فرماید «چه مرد چه زن هر کس کار درست را انجام بدهد نزد خداوند اجرش را می برد».

رئیس سابق حوزه علمیه تویسرکان با اشاره به رسانه و فضای مجازی گفت: این فضا واقعی نیست و مانند سراب است.

وی ادامه داد: در کشورهای اروپایی بیشترین فشارهای اقتصادی و روانی برعهده زنان است، اما همین‌ها در فضای مجازی این موضوع را آنچنان زیبا نشان می دهند که انسان فکر می کند تمام احترام به زن در غرب است.

بهرامی ابراز داشت: ساخت این سریال‌ها، بازی‌ها، کارتن‌ها و... توسط غرب همه برای این است که به کشورهای سطح پایین بگویند که تمام احترام به زن در غرب است.

وی یادآور شد: ما در اسلام برای زن و مرد ارزش یکسان قائل هستیم و مقام آنها در حد یکسان است اما کارکرد آنها فرق دارد و دو چیز متفاوت است و پیامبر(ص) می فرماید زن و دختر مانند گل هستند.

رئیس سابق حوزه علمیه تویسرکان با اشاره به بحث عفاف و حجاب عنوان کرد: مسئله حجاب این نیست که زن نباید بیرون بیاید و اگر این گونه بود که اصلا حجابی نیاز نداشت؛ زن باید در جامعه باشد و باحجاب، چراکه کمتر آسیب ببیند همانطور که خدا می‌خواهد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات