خبرهای داغ:
در سه ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

محکومیت 128 میلیارد ریالی متخلفین در تعزیرات حکومتی همدان

مدیرکل تعزيرات حكومتي استان همدان از ورود 2 هزار و 595 فقره پرونده و محكوميت بالاي 128 ميليارد ريالي متخلفين در تعزيرات حكومتي استان همدان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۴۹۸۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
محکومیت 128 میلیارد ریالی متخلفین در تعزیرات حکومتی استان همدانعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال» و کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سودجویی برخی، با توجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدورحکم در چارچوب قانون و حمايت از حقوق مصرف كنندگان و توليدكنندگان در اولویت قرار گرفته و انجام شد.

وی افزود: در این راستا در سه ماهه نخست امسال تعداد 2 هزار و 595 فقره پرونده وارد تعزیرات حکومتی استان همدان شده است.

مدیرکل تعزيرات حكومتي استان همدان ابراز داشت: این پرونده‌ها شامل یک هزار و 846 فقره پرونده كالا و خدمات، 334 فقره قاچاق كالا و ارز و 415 فقره بهداشت، دارو و درمان بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه کالاوخدمات بیش از 98 درصد، در حوزه قاچاق کالا وارز بيش از 99 درصد و در حوزه بهداشت، دارو و درمان بیش از 81 درصد پرونده‌ها رسیدگی شده است.

حسن‌پور تصریح کرد: مبلغ محکومیت این پرونده‌ها بیش از 128 میلیارد و 660 میلیون ریال بوده که در مقایسه با سه ماهه سال 95 بیش از چهار برابر افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: پرونده های وارده قاچاق کالا وارز در مقایسه با سه ماهه سال 95 بیش از26 درصد و در حوزه بهداشت 30درصد افزایش و در حوزه تخلفات صنفی حدود 20درصد کاهش نشان می دهد.

مدیرکل تعزيرات حكومتي استان همدان گفت: لازم است مراجع نظارتی صنفی از قبیل اتاق‌های اصناف مرکز و شهرستان های استان توجه بیشتری در حوزه های بازرسی و نظارت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان شعب مركز استان و شهرستانهاي تابعه برای رسيدگي فوري به شكايات اختصاص يافته بنابراین هموطنان گرامي مي‌توانند شكايات خود را حضوری و يا از طریق سامانه پیامکی 300000135 و درگاه www.t135.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات