خبرهای داغ:
نماینده معین هیأت دولت در قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور گفت: مجموعه استان و دستگاه های اجرائی هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و این پیشرفت در پروژه ها نشان می دهد که طی این مسیر بدون هماهنگی دستگاه ها امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۸۸۸۵۳۵۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
پیشرفت پروژه‌های همدان نشان‌دهنده هماهنگی خوب بین دستگاه‌هاست/ انرژی خورشیدی بهترین و ماناترین برق
به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه همدان، سعید شیرکوند عصر امروز در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان که در سالن مجموعه فرهنگی شهدای استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امروز در بازدید از چند طرح و دستاوردهای خوب آن مواردی ذکر شد که روی جدی ترین مسأله کشور در این پروژه ها تأکید شد که یکی از آنها مسأله نیروگاه خورشیدی بود.

وی گفت: کشور ما از نظر نیاز به تولید برق در تنگنای شدید قرار دارد، اگر وزارت نیرو اکنون برق مصرفی را تأمین می‌کند، شاید بخشی از آن به دلیل رکود بخش صنایع است.

نماینده معین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کشور عنوان کرد: بهترین و ماناترین برق، برقی است که از طریق انرژی خورشیدی تولید می شود و این نشان دهنده این است که استان همدان یکی از قابل ترین استان‌ها است.

وی تأکید کرد: پروژه دیگر که بسیار مهم بود محصولات کشاورزی بود که از طریق روش های نوین انجام گرفت و صرفه جویی فوق العاده ای در مصرف آب داشت.

شیرکوند افزود: این نوع کشت 10 درصد آبی را نیاز دارد که در شرایط نرمال در کشور مصرف می شود و بهره وری از جهت راندمان تولید نیز سه برابر کشت های معمولی است.

وی در ادامه افزود: این موضوع از هر دو جهت نشان می دهد که هدف‌گیری بسیار خوبی صورت گرفته است و به بخش های دیگر صیفی‌جات می تواند کمک کند.

شیرکوند بیان کرد: از دیگر دستاوردهایی که در طی این بازدیدها مشاهده شد، مجموعه استان و دستگاه های اجرائی هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و این پیشرفت در پروژه ها نشان می دهد که طی این مسیر بدون هماهنگی دستگاه ها امکان پذیر نیست.

وی ابراز داشت: در میدان عمل مشخص شده که این عمل خوب صورت گرفته همانگونه که در ستاد این هماهنگی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات