خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به نقش مهم بسیج ادارات در ارتقاء توان مدیریتی کارمندان دولت گفت: بسیج ادارات با توجه به این نقش می تواند منجر به تحول ساختاری و بنیادی در مجموعه‌های خدماتی شود.
کد خبر: ۸۸۷۴۵۷۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
بسیج ادارات در ارتقاء توان مدیریتی کارمندان دولت نقش مهمی دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا حسن‌پور در دیدار فرمانده بسیج ادارات با بیان اینکه بسیج ادارات در ارتقاء توان مدیریتی کارمندان دولت نقش مهمی دارد، اظهار داشت: بسیج ادارات با توجه به این نقش می تواند منجر به تحول ساختاری و بنیادی در مجموعه‌های خدماتی شود.

وی افزود: آنچه امروز جامعه کارمندی از آن رنج می‌برد عدم آگاهی و توجه به ابعاد قضایا و مباحث پیش‌رو است که یک ازهم گسیختگی در کارمندان به دلیل ارتباط کم آنان با نهادهای ارزشی وجود دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: طی جلساتی منسجم با همکاری بسیج ادارات و با حضور همه کارکنان موضوعات فضای مجازی و آسیب‌های آن ویژه خانواده ها و شاخصه های کارمندان تراز انقلاب اسلامی به عنوان دو نیاز اساسی ادارات تعزیرات برگزار شود.

وی با تأکید بر دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب و تبیین آن برای کارمندان اظهار داشت: ما آمادگی استفاده از ظرفیت بسیج ادارات را داریم و همواره افتخار عضویت در بسیج را به عنوان یک هدیه الهی در خود احساس کرده‌ایم.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت این دستگاه را در اختیار ماموریت ها قرار می دهیم تا بر راندمان حد اکثری نایل شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات