خبرهای داغ:
مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان گفت: قاچاقچي گوشی تلفن همراه بیش ازیک ميليارد ريال در تعزیرات حکومتی استان همدان جريمه شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۶۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
جریمه یک میلیاردی قاچاقچي گوشی تلفن همراه در تعزیرات همدانعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: فردی که تعداد 26 کارتن لنت ترمز خارجی به ارزش 56 میلیون و 50 هزار ریال را به وسیله خودرو کامیون حمل می‌کرد دستگیر و پس از جری تشریفات قانونی توسط شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالاو ارز مستقردر گلوگاه شهید زارعی همدان علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت، به پرداخت مبلغ 56 میلیون و 100 هزار ریال جزاي نقدي محكوم شد .

وی افزود: همچنین چهار نفر كه تعداد زیادی لوازم خانگی از قبیل ماشین لباسشویی، تلوزیون LED، یخچال فریزر، ماشین ظرف‌شویی، کولر گازی قاچاق به ارزش 352 میلیون و 922 هزار ریال را به وسيله خودروهای اتوبوس و کامیون حمل می‌کردند دستگير شدند.

مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان ابراز داشت: افراد دستگیر شده پس از جری تشریفات قانونی توسط شعبه ويژه رسيدگي به جرائم قاچاق كالا و ارز گلوگاه شهید زارعی همدان علاوه بر ضبط كالا به نفع دولت در مجموع به پرداخت مبلغ 353 ميليون و 100 هزار ریال جزاي نقدي در حق دولت محكوم شدند.

وی یادآور شد: فردی که تعداد 110 عدد گوشی تلفن همراه خارجی به ارزش 988 میلیون و 418 هزار ریال را به وسیله خودرو سواری حمل می‌کرد دستگیر و برای رسیدگی به اتهام ارتکابی به شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالاوارز مستقردر گلوگاه شهید زارعی همدان تحویل و پس ازجری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ یک میلیارد 38 میلیون و 500 هزار ریال جزاي نقدي محكوم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات