خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان:

دشمن بداند مردم ایران برای حفظ حجاب خون داده اند

کد خبر: ۸۸۸۳۴۳۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان،امام جمعه اردستان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع اظهار کرد: دیدار رییس قوه قضائیه با مقام معظم رهبری حاوی نکاتی بود که حمایت از آزادیهای مشروع مردم و استفاده از آمران به معروف و ناهیان از منکر در دستور کار قرار گیرد.امام جمعه اردستان تاکید کرد: شاهد هستیم که رفتارمان در خصوص حجاب رو به افول رفته، لذا عفاف و حجاب جزء دین ماست و باید آن را حفظ کنیم.
حجت الاسلام حسن دهشیری گفت: حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر درقانون اساسی جایگاه ویژه ای دارد و در اصل هشت قانون اساسی دیده شده و مجلس هم تصویب کرده است.
وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر که یک فریضه الهی و همگانی است که در صورت گسترش در جامعه شاهد کم شدن فساد و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.
دهشیری با بیان اینکه اگر امر به معروف و نهی از منکر در همه جامعه انجام شود شاهد این همه مشکلات اجتماعی نخواهیم بود، تصریح کرد: این فریضه الهی زمانی که از جامعه رخت بر بندد اشرار بر جامعه حکمفرما می شود.
خطیب جمعه اردستان همچنین در خصوص کشف حجاب توسط رضا خان یادآوری کرد: عده ای در این روز اعتراض خود را اعلام کرده که در این راه شهید شدند و دشمنان بدانند که مردم ایران برای حفظ حجاب خون داده است.
امام جمعه اردستان تاکید کرد: شاهد هستیم که رفتارمان در خصوص حجاب رو به افول رفته، لذا عفاف و حجاب جزء دین ماست و باید آن را حفظ کنیم.
دهشیری در خصوص آزادی موصل هشدار داد: مسئولان عراقی توجه داشته باشند که دشمن در صدد تجزیه عراق بوده و با عنوان کردن منطقه شیعه نشین و سنی نشین می خواهند عراق را از درون تخریب کنند و برای کشورهای همسایه هم خطرناک است.

لازم به ذکر است سیر نمایشگاهی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اعتیاد ویژه پدرها و مادرها در حاشیه نماز جمعه اردستان برقرار شده بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار