خبرهای داغ:
امام جمعه ی خور:

زن در حفظ خانواده نقش کلیدی دارد

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد با اشاره نقش کلیدی زنان در خانواده گفت: دشمن به سمت خانواده حمله ور شده است و می خواهد مادر را که به عنوان ستون استحکام بخش خانواده است و فرزندان را در نظام اسلامی پایبند به اصول اعتقادی نگاه داشته است هدف بگیرد.
کد خبر: ۸۸۸۳۲۹۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خور: امام جمعه خور در نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: زن در خانواده نقش کلیدی دارد، زن عضو اصلی خانواده است که اگر زن متزلزل شود هیچ چیز در جای خود قرار نخواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مهدی نژاد با اشاره به هدف قرار دادن جایگاه زنان به عنوان مادر در خانواده گفت: دشمن به سمت خانواده حمله ور شده است و می خواهد مادر را که به عنوان ستون استحکام بخش خانواده است و فرزندان را در نظام اسلامی پایبند به اصول اعتقادی نگاه داشته است هدف بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن قصد دارد تا با حمله به جایگاه مادر، منزلت او را به انحراف بکشد تا بتواند از نتیجه آن خانواده و پس از آن جامعه را به نابودی بکشاند.

خطیب جمعه خور با اشاره به اهمیت نیاز های زن و مرد در محیط خانواده بر قناعت همسران تأکید کرد و افزود: زن و مرد در تمام امور توانایی همسر خود را در نظر بگیرند تا درخواستی خارج از توانایی همسر نداشته باشند و زندگی مستحکمی داشته باشند.

وی پرتوقعی را صفت ناپسندی عنوان کرد و افزود: ریشه توقع های بالا و نامعقول کبر و غرور است که یک بیماری روحی و روانی است، در برابر آن کم توقعی محصول وقار و ادب و نتیجه معرفت و کرامت و فروتنی و تواضع است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد تصریح کرد: اگر بخواهیم زندگی شیرین تر از عسل باشد و اختلاف، رنجش و تلخی به وجود نیاید در امور زندگی نسبت به هم کم توقع باشیم، کم توقعی جلوه رحمت خداست و موجب خوشنودی خداوند می شود.

امام جمعه خور در مورد فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب گفت: آتش به اختیار یعنی کار فرهنگی خودجوش و تمیز، همان طور که در محرم مردم خودجوش برای عزاداری امام حسین(ع) آماده می شوند و منتظر اقدام هیچ مسئول و رئیسی نمی شوند در دیگر امور جامعه که اقدامی نشده است و جای خالی احساس می شود انجام وظیفه کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار