خبرهای داغ:
مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

امروز مهمترین خطر تحریف امام(ره) است/ قیام ۱۵خرداد ۴۲ زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز مهمترین خطر، تحریف امام(ره) است، گفت: باید به خوبی امام(ره) ‌را بشناسیم و از دستاورد مهم ولایت فقیه و انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری کنیم.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۵۲
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار یدالله جوانی در مراسم گرامیداشت شهدای قیام خونین ۱۵خرداد ۴۲ در مسجد جامع شهر گیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد و شهدای خطه شهیدپرور گیان با اشاره به تحقق وعده خدا در مورد انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن همه دنیا را شگفت زده کرد.

وی افزود: امام(ره) ملت ایران را از چنگال طاغوت رهایی داد و در برهه ای از زمان ما از وجود مقدس امام خمینی(ره) محروم شدیم.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ابراز داشت: بعد از رحلت امام(ره) بهترین انتخاب صورت گرفت و از نعمت خلف صالح و پیشوایی عادل بهره‌مند شدیم که پرچمی را که حضرت امام (ره) برافراشتند کماکان به اهتزاز در آورده و راه ایشان را می دهند .

وی با اشاره به خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری امام راحل و بعد از ایشان، مقام‌معظم رهبری افزود: شعار امام(ره) و ملت ما قیام در راه خدا، کرامت انسانی، دفاع از مظلومین و مستضعفین بود که امروز بعد از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب نشان‌دهنده این موضوع است که حرکت امام خمینی(ره) اصالت و ریشه دارد.

جوانی با بیان اینکه به تعبییر مقام‌معظم رهبری امام(ره) میراث فرهنگی نیست، تصریح کرد: اگرچه امام خمینی(ره) به صورت فیزیکی و ظاهری در بین ما نیست اما راه امام(ره) و یاد امام(ره) واندیشه امام(ره) همچنان زنده و جاوید است.

وی رمز ماندگاری قیام امام(ره) ‌را، قیام برای رضای خدا دانست و افزود: ملت ایران و محرومین و مستضعفین جهان امروز در قله‌های بالا و ارزشمند قرار گرفته است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: امام(ره)، اسلام مجسم است که راه تعالی و عزت فقط از اسلام راستین بیرون می‌آید.

وی قیام ۱۵خرداد سال ۴۲ را زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم ما از همه فعالیت های دولت نامشروع پهلوی که بر گرفته از راه و رسم غرب بود خسته شده بودند بنابراین در روز ۱۵خرداد عملاً نشان دادند که در نهایت خون بر شمشیر همیشه پیروز است.

جوانی با اشاره به اینکه امروز مهمترین خطر، تحریف امام(ره) هست، افزود: باید به خوبی امام(ره) ‌را بشناسیم و از دستاورد مهم ولایت فقیه و انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه مهمترین مسئله برای نسل جوان بازخوانی شخصیت امام(ره) و کسب و شناخت دقیق تر نسبت به ایشان است، گفت: امام خمینی(ره) امروز جهان را متاثر از خود کرده است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه در تاریخ بشر نقاط عطف و حوادثی وجود دارد که در سرنوشت کلی جهان تاثیر گذار بوده است، ابراز داشت: امروز بسیاری می گویند دوران قبل از انقلاب و دوران بعد از انقلاب؛ اما امام خمینی(ره) تحولی عظیم را در ساختار جهانی ایجاد کردند و براین اساس می گویند قرن ۲۱ و هزاره سوم متاثر از افکار و اندیشه های حضرت امام(ره) است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند نیز در این مراسم انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش ها ذکر کرد و گفت: امام راحل با بیان نظریه ولایت فقیه به خوبی نشان داد که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم هرگز به نظام اسلامی و به انقلاب اسلامی آسیبی وارد نمی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات