خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

امام خمینی (ره) مصداق یک زندگی خالصانه بود

امام جمعه نهاوند امام خمینی (ره) را نیز مصداق یک زندگی خالصانه دانست و گفت: ایشان از اول زندگی بر اساس ایمان به خدا و برای رضای حق تعالی تلاش کردند.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۸۸
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراسم ارتحال امام خمینی (ره) شامگاه یکشنبه به همت ستاد نماز جمعه شهر گیان و پایگاه فتح گیان در فاطمیه شهر گیان برگزار شد.

امام جمعه نهاوند در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد و همچنین وفات حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: در زندگی ما اتفاقاتی رخ می دهد که ما فقط به ظاهر آنها می نگریم اما خداوند در قرآن می فرمایند خداوند همه اتفاقات را مدیریت می کند که نمونه بارز آن داستان زندگی حضرت موسی و حضرت یوسف (ع) است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام خمینی (ره) را نیز مصداق یک زندگی خالصانه دانست و افزود: ایشان از اول زندگی بر اساس ایمان به خدا و برای رضای حق تعالی تلاش کردند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) شخصیت بزرگی بودند که فقط برای خداوند حرکت کردند بنابراین نصرت الهی ایشان را فراگرافت و در تمام مراحل قیام تا منجر شدن به انقلاب اسلامی لحظه‌ای از ایمان و توکل بر خدا غافل نشد.

امام جمعه نهاوند عنوان کرد: ثمره این توکل بر خدا و قدم در راه خداوند انقلاب اسلامی بود که پایه های کفر در سرتاسر جهان را لرزاند و نظام شاهنشاهی را فرو پاشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات