خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر تأکید کرد

ضرورت آشنایی نسل جوان برای دیدگاه‌ها و گفتمان امام(ره)

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: یکی دیگر از راهکارهایی که جوانان بهتر می توانند دیدگاه‌ها و گفتمان امام(ره) را بهتر بشناسند وصیتنامه سیاسی و الهی ایشان است که بسیاری از مطالب در زمینه های مختلف در این وصیتنامه عنوان شده و بسیار قابل استفاده در مقاطع مختلف است.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۸۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶

سرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار داشت: شخصیت امام(ره) یک شخصیت همه جانبه ای بود که از ابعاد مختلف باید به آن پرداخت.

وی با اشاره به بعد معنوی شخصیت امام راحل افزود: خلوصی که در رفتار امام (ره) بود باعث شد که خداوند نیز ایشان را یاری کند که با کمک مردم بتوانند حکومت طاغوت را سرنگون کرده و یک حکومت اسلامی بر پا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: از ابعاد دیگر شخصیت امام راحل بعد سیاسی ایشان است که فرمودند «سیاست ما عین دیانت ماست» و در عملکرد بین المللي در مواضع سیاسی که داشتند برگرفته از اسلام و قرآن بود.

وی ادامه داد: امام(ره) در مجامع بین المللي و برخورد با استکبار و یا تعامل با کشورهای مختلف جهان بر اساس آنچه اسلام دستور داده عمل می کردند و مقابل طاغوت و استکبار ایستادند و به مظلومان کمک می‌کردند.

ابراهیمی ابراز داشت: از ابعاد دیگر شخصیتی امام(ره) بعد عرفانی ایشان بود که اشعار ایشان خود بیانگر این مطلب است و خاطرات مختلفی که از امام راحل مطرح می شود نشان دهند بعد عرفانی ایشان است.

وی ادامه داد: انقلاب را در 5 مرحله تعریف کرده‌اند که انقلاب اسلامی، تشکیل حکومت اسلامی، جامعه اسلامی، دولت اسلامی و در نهايت هم تمدن نوین اسلامی که آن هدف نهايي انقلابی است که حضرت امام خمینی (ره) بنيانگذار آن بودند که نهایت ختم به انقلاب جهانی صاحب الامر عج خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به چگونگی آشنایی گفت: یکی از راه‌هایی که می‌توان نسل جوان را با شخصیت امام راحل بیشتر آشنا کرد از طریق صحیفه نور امام (ره) است.

وی ادامه داد: باید نسل جوان و مسئولین برنامه های مختلفی در خصوص مطالعه صحیفه نور داشته باشند تا نسل جوان با این مقوله آشنا شوند و سخنانی که امام(ره) در مقاطع مختلف انقلاب داشته اند و دیدگاه ها و گفتمان ایشان را بیشتر بشناسند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از راهکارهایی که جوانان بهتر می توانند دیدگاه‌ها و گفتمان امام(ره) را بهتر بشناسند وصیتنامه سیاسی و الهی ایشان است که بسیاری از مطالب در زمینه های مختلف در این وصیتنامه عنوان شده و بسیار قابل استفاده در مقاطع مختلف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات