خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

اقتصاد مقاومتی به عنوان مکتب فکری و دینی مطرح است

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اقتصاد مقاومتی طی سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری به عنوان یک مکتب فکری و دینی مطرح شده است.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۴۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدجواد حسینی در اولین نشست شورای عالی قشر با اعضای شورای قشر بسیج اصناف و بازاریان استان همدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و بالاخص 11 هزار شهید اصناف و بازاریان، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی طی سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری به عنوان یک مکتب فکری و دینی مطرح شده است.

وی گفت: ما فرماندهان اقتصاد مقاومتی هستیم و از شما رؤسای اتحادیه ها و هیئت مدیره های اصناف انتظار داریم که نسبت به اقتصاد مقاومتی اهتمام لازم را داشته باشید و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در این زمینه در استان کارهای خوبی صورت گیرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: یکی از مهم ترین مباحث در بازار، اخلاق مداری است و از سال‌های قبل اخلاق با اسلام و معنویت عجین بود.

وی ادامه داد: برخی مسائل باعث به وجود آمدن فاصله بین بازار، مساجد و معنویت است؛ از شما پیشکسوتان و معتمدین بازار انتظار داریم که این مسائل حل شود.

حسینی تصریح کرد: از طریق برگزاری دوره های فقه بازار و مکاسب می توانیم مشکلاتی را که وجود دارد حل کنیم و حضور در نماز جماعت و مساجد بازارهایی که ما در استان داریم، می توانیم صفوف نمازگزاران را در مساجد مملو کنیم و آن معنویت خاصی که قبلا بوده اکنون هم به وجود آید.

وی گفت: سازمان بسیج اصناف و بازاریان در سال 96 در نظر دارد کارگروه‌های تخصصی تشکیل دهد که به صورت طولی با سایر استان‌ها به مرکزیت تهران ارتباط برقرار کرده و آسیب ها و مشکلاتی که در سطح بازار به صورت تخصصی وجود دارد را حل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات