خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان مطرح کرد

تضعیف ارزش‌های اسلامی و قرآنی و انقلابی تمام هدف دشمن

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: تمام هدف دشمن در راستای تضعیف ارزش‌های اسلامی و قرآنی و انقلابی است اما دشمنان این مرز و بوم باید بدانند که مردم ما هدف آنان را شناخته اند.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۸۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان حجت الاسلام محمود قربانی در جمع مردم روستا امزاجرد در مسجد جامع این روستا با اشاره به بحث انتخابات اظهار داشت: شرکت ملت ایران اسلامی در انتخابات حفظ مقدسات دینی و ارزش‌های ملی اسلامی و انقلابی است.

وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات یعنی نه به قوانین غیر الهی و اسلامی است و تأیید نظام جمهوری اسلامی ایران؛ بنابراین همه باید در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: تمام هدف دشمن در راستای تضعیف ارزش‌های اسلامی و قرآنی و انقلابی است اما دشمنان این مرز و بوم باید بدانند که مردم ما هدف آنان را شناخته اند.

وی ادامه داد: ملت ایران هیچ گاه فریب دشمنان را نمی خورند و آگاه بوده و می دانند که زورگویان دنیا امروز تمام کشورهای مظلوم دنیا را به چپاول می برند و خاورمیانه را به بازاری برای منافع خود تبدیل کرده‌اند.

قربانی با بیان اینکه دشمنان دلشان به حال کسی نمی سوزد و در راستای منافع خویش قدم بر می دارند، گفت: با توجه به این امر ملت ایران در روز 29 اردیبهشت با حضور یکپارچه تمام نقشه های آنان را نقش بر آب می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایرن اسلامی با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی به استکبار این پیام را می دهند که شما دیگر زورگویان عالم نیستید و ملت ها هوشیار شده اند و شما دیگر جایگاهی در جهان ندارید و وعده‌های الهی تحقق پیدا می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات