خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

هر کس دغدغه دین و اسلام دارد تمام قد از نیروهای انقلابی دفاع کند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مسئولیت ما سنگین است و هر کس که دغدغه دین و ارزش ها و اسلام را دارد باید تمام قد از نیروهای انقلابی دفاع کند.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۹۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست روشنگری عموم مردم با موضوع انتخابات که در کانون بسیج برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری سه نوع جریان را مطرح کردند که شامل جریان انقلابی، جریان غیر انقلابی و جریان ضد انقلاب است.

وی افزود: تا زمانی که بحث انقلابی و غیر انقلابی پیش می آید برخی از معیار و ملاک‌ها پیرامون نیروهای انقلابی است و برخی پیرامون نیروهای غیرانقلابی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در خصوص نیروهای انقلابی و غیرانقلابی عنوان کرد: نیروهای انقلابی خود را بدهکار انقلاب می دانند اما نیروهای غیرانقلابی خود را طلبکار انقلاب می دانند.

وی ادامه داد: نیروهای انقلابی به دنبال ثروت‌اندوزی نیستند و تمام وجودشان وقف انقلاب و اسلام است اما نیروهای غیرانقلابی به دنبال ثروت اندوزی و استفاده از بیت المال برای استفاده شخصی و جناحی و اقوام و بستگانشان هستند.

سردار ابوحمزه تأکید کرد: نیروهای انقلابی در اطاعت از ولایت نه جلو می افتند و نه عقب می مانند و پشت امامشان حرکت می کنند چه جایی که به نفعشان باشد و چه آنجایی که به ضررشان است در حالی که نیروهای غیرانقلابی گاه از مقام معظم رهبری جلو می افتند و گاه عقب می افتند و آنجایی که به ضررشان باشد تمرد می‌کنند.

وی تصریح کرد: نیروهای انقلابی با تمام توان به دنبال اجرای عدالت اجتماعی هستند که زیرمجموعه اسلام ناب است اما نیروهای غیرانقلابی می گویند عدالت را کنار بگذاریم زمانی که همه مرفه شدند و امکانات لازم را به دست آوردند آن وقت عدالت را اجرا می‌کنیم، اما نیروهای انقلابی حرفشان این است که با فقر و فساد و تبعیض از سوی هر کسی در جایگاه حقیقی و حقوقی که قرار دارد باید برخورد شود نیروی غیرانقلابی می گویند با آنهایی که وابسته به جایگاه‌های خاص و قدرت طلب هستند نباید برخورد شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: نیروهای انقلابی در مقابل آمریکا و استکبار محکم می ایستند و به طور قاطع افکار و اندیشه های امام(ره) و مقام عظمای ولایت و ارزش های انقلاب را به رخ آنها می کشد اما نیروهای غیر انقلابی تا حدی که منافعشان تأمین شود در مقابل استکبار و آمریکا می ایستند.

* نیروهای انقلابی قائل به اسلام علوی و اسلامی ناب محمدی هستند

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی قائل به اسلام علوی و اسلامی ناب محمدی هستند، گفت: نیروهای غیر انقلابی قائل به اسلام رحمانی هستند.

سردار ابوحمزه خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی قائل به تساهل و تسامح در جنبه های فردی هستند اما در بحث های حکومتی اشداء علی الکفار را در مقابل دشمنان قائل هستند، اما نیروهای غیرانقلابی هم در جنبه های فردی و هم اجتماعی قائل به تساهل و تسامح هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: ما باید این تقسیم بندی انقلابی و غیرانقلابی را برای مردم تشریح کنیم چراکه اگر مردم ما آگاه نشوند و بصیرت لازم را پیدا نکنند آن وقت جای نیروهای انقلابی با غیرانقلابی جابجا می شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مهمترین وظیفه و رسالتی که بر دوش ما و شما است آگاهی دادن به مردم برای حضور در پای صندوق های رأی است چرا که یک تکلیف شرعی، عقلی، اخلاقی و ملی است.

وی یادآور شد: این تکلیفی است که اسلام بر دوش یک مسلمان قرار می دهد در اسلام ناب هر حقی تکلیف ایجاد می‌کند و هر تکلیفی حقی را ایجاد می‌کند.

سردار ابوحمزه عنوان کرد: شورای نگهبان کاندیداهای ریاست جمهوری را تائید کرد اما این مردم هستند که باید اصلح را انتخاب کنند.

* اجازه نمی دهیم کسی با ارزش‌های انقلاب و اسلام و و خون شهدا بازی کند

وی با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در خصوص معیارها و ملاک های انتخاب اصلح، گفت: اولین و مهمترین معیار این است که فرد باید مؤمن و متدین و ولایتمدار باشد و التزام عملی به مقام ولایت هم در رفتار و هم در گفتار داشته باشد. فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: چنین فردی باید انقلابی بماند، انقلابی فکر کند و انقلابی عمل کند، فردی باشد که دارای مدیریت جهادی باشد.

وی با بیان اینکه اصلح باید فردی شجاع، ساده زیست و از خانواده اصیل و دارای توانایی مناسب برای اداره کشور باشد، گفت: اصلح باید توان استفاده از نقاط قوت دولت را داشته و قانونمند، دلسوز، مردم دار و مردم یار باشد.

سردار ابوحمزه تأکید کرد: در اصل 150 قانون اساسی وظیفه سپاه پاسداران حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، ما اجازه نمی دهیم کسی با ارزش های انقلاب و ارزش‌های اسلام و نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا بازی کند.

* سند 2030 پاکسازی و دین زدایی از آموزش و پرورش است

وی در خصوص سند 2030 و مطالبی که در این سند مطرح شده است، عنوان کرد: پاکسازی و دین زدایی از آموزش و پرورش، آموزش ترویج روابط زناشویی از سنین کودکی، آموزش همجنس بازی، حاکم کردن جریان های منحرف مانند بهائیت، آموزش سقط جنین و حذف همه ارزش‌های انقلاب مانند جهاد، شهادت، امر به معروف و نهی از منکر و ... از کتاب های درسی از اهداف این سند است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خطاب به آقای روحانی گفت: اگر شما مرد عمل بودید تحول بنیادین آموزش و پرورش را که سال 90 مقام معظم رهبری مصوب و ابلاغ کردند را اجرا می کردید و در هر سخنرانی خود حرفی را در افکار و اذهان مردم پرتاب نمیکردید.

وی تصریح کرد: 29 اردیبهشت ماه تقابل دو تفکر و اندیشه است، یکی تفکر انقلابی و دیگری تفکر غیرانقلابی؛ که همه افراد و اشخاص را باید توجیه کرد و آگاهی و شناخت داد تا در صندوق‌های أخذ رأی نیروی انقلابی را بنویسند و در داخل صندوق بیندازند.

سردار ابوحمزه در خصوص کنار کشیدن دکتر محمدباقر قالیباف به نفع آقای رئیسی، عنوان کرد: این نشانگر این است که پاسداران ما آن روحیه جهادی و انقلابی خود را حفظ کرده اند و در اوج اقتدار و محبوبیت و در اوج رأی آوری به خاطر مصلحت انقلابی و نظام و نیروهای انقلابی کنار می‌کشند.

وی در پایان ابراز داشت: مسئولیت ما سنگین است و هر کس که دغدغه دین و ارزش ها و اسلام را دارد باید تمام قد از نیروهای انقلابی دفاع کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات