خبرهای داغ:
در بیانیه جمعی از فرهنگیان استان همدان آمده است:

قالیباف نماد مدیریت جهادی و سرداری خط‌شکن

در بیانیه جمعی از فرهنگیان استان همدان با اشاره به کناره‌گیری آقای قالیباف به نفع دیگر نامزد جبهه مردمی انقلاب آمده است: اقدام شایسته، قالیباف را به نماد مدیریت جهادی، ایثارگری، فرمانده لایق، سرداری خط شکن و راهگشا تبدیل کرد که در سیم خاردار نفس خود گیر نکرده است.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۲۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جمعی از فرهنگیان استان همدان برای تشکر از فرمانده خط شکن محمد باقر قالیباف بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا)

در حالی که ملت و کشور خود را برای خلق حماسه ای بزرگ و برپایی جشن ملی انتخابات آماده می کرد در اوج این رقابت‌ها حادثه‌ای بی سابقه از جنس ایثار و تکلیف‌مداری فضای سیاسی عمومی کشور را تحت‌الشعاع قرار داد که تنها از مردان الهی برمی آمد.

«قالیباف با تمام ظرفیت های بالایش به نفع دیگر نامزد جبهه مردمی انقلاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی انصراف خود را اعلام کرد» حرکتی که در تراز یک رجل انقلابی جلوه می کرد تا درس گذشت و ایثار را در مدرسه سیایت ورزی به همگان بیاموزد.

این اقدام شایسته قالیباف را به نماد مدیریت جهادی، ایثارگری، فرمانده لایق، سرداری خط شکن و راهگشا تبدیل کرد که در سیم خاردار نفس خود گیر نکرده است.

در حالی که او با شجاعت به قلب اشرافیت ناکارآمد زده بود در تصمیمی به هنگام جبهه انقلاب را قدرتی مضاعف بخشید تا نسل چهارم انقلاب صحنه ای زیبا از صحنه های دفاع مقدس را به چشم ببینند.

بی تردید آنگونه که قالیباف گفت «مبارزه تازه آغاز شده و تا ریشه کنی و شکست کامل فساد و ناکارآمدی و برپایی جشن پیروزی جبهه انقلاب با تمام توان ادامه خواهد داشت»، جمعی از فرهنگیان بسیجی استان همدان بر خود لازم دانستیم از این حرکت شجاعانه و ایثارگرانه سردار قالیباف تشکر کرده و اعلام نماییم:

«سردار: باتو می شود دل به دریا زد»

به امید موفقیت در تمام عرصه های زندگی یاعلی مدد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات