خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه درتیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

نمایش مردم سالاری دینی و مشارکت حداکثری شاخص اصلی انتخابات

مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان انتخابات دوازدهم را میدان رقابت گفتمان‌های انقلابی عنوان کرد و گفت: شاخص اصلی این انتخابات نمایش مردم سالاری دینی و مشارکت حداکثری است.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۶۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

حجت الاسلام مسیح اله عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبیین ریشه‌های قرآنی و روایی لزوم انتخاب اصلح بیان داشت: در اسلام و قرآن یکی از شرایط مؤمن واقعی؛ شناخت و آگاهی نسبت به مسائل و اشخاص و گزینش بهترین مسیرها و افراد در امور عنوان شده است.

وی با تبیین گفتمان‌های سیاسی اجتماعی رایج کنونی در کشور گفت: همه گفتمان‌ها و طیف‌ها می‌توانند در گفتمان انقلابی بوده و تحت آموزه‌های دینی و ارزش‌های انقلابی باشند و هرکدام نتوانند خود را با کلان گفتمان انقلابی تطبیق دهند دچار اشتباه خواهند شد.

مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه درتیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان انتخابات دوازدهم را میدان رقابت گفتمان‌های انقلابی عنوان کرد و افزود: شاخص اصلی این انتخابات نمایش مردم سالاری دینی و مشارکت حداکثری است.

وی حفظ آرامش، سلامت و قانونگرایی را سه مطالبه رهبری و لازمه اساسی این انتخابات دانست و با نقد موضوع مناظره‌ها اظهار داشت: ادبیات نامناسب برخی سیاستمداران و نامزدها تیکه انداختن سیاسی است و جواب این اظهارات نسنجیده و اتهامات نیز، همچون فتنه 88 در خیابان‌ها و با درگیری و اختلاف و ناامنی بروز پیدا می‌کند و این کار کمتر از خیانت نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات