خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

باید کسی را انتخاب کرد که تشنه خدمت باشند نه تشنه قدرت

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان وی با عنوان اینکه باید کسی را انتخاب کرد که تشنه خدمت باشند نه تشنه قدرت گفت: حضور حداکثری در انتخابات باعث ضعف و زبونی استکبار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۳۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: حضور در انتخابات تکلیف الهی، شرعی، اخلاقی، دینی و ملی است.

وی افزود: همه افرادی که واجد شرایط رأی دادن هستند باید در پای صندوق های رأی حاضر و افراد اصلح را انتخاب کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شاخص‌ها، ملاک‌ها و معیارهای انتخاب فرد اصلح را مقام معظم رهبری تبیین فرمودند، گفت: برای انجام تکلیف الهی باید بر مبنای همین شاخص‌ها فرد اصلح را انتخاب و به وظیفه خود عمل کرد.

وی در تشریح ملاک‌ها و شاخص به مومن و متدین، شجاع، دلسوز به نظام و مردم بودن و داشتن روحیه جهادی و انقلابی اشاره و عنوان کرد: فرد اصلح کسی است که در حرف، شعار، شعور، عمل، رفتار و گفتار ولایت مدار باشد.

* انقلابی فکر کردن، عمل کردن و ماندن از ویژگی های فرد اصلح

سردار ابوحمزه انقلابی فکر کردن، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن را از ویژگی های فرد اصلح دانست و بیان داشت: فرد اصلح کسی است که از هرگونه اشرافی‌گری پرهیز کند و موضعش را در مقابل استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیست و اسرائیل و عوامل آنها در داخل کشور روشن باشد و در برابر آنها محکم بایستد.

وی قانونمند بودن را از دیگر شاخص‌های فرد اصلح برشمرد و ابراز داشت: کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر باید موضع خود را نسبت به فتنه سال 88 و سران فتنه مشخص کنند چراکه اگر موضع خود را شفاف نکنند و از سران فتنه دفاع کنند به طور قطع به درد مسئولیت در جامعه نمی‌خورند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه مسئولین باید از نقاط قوت دولت‌های گذشته استفاده و نقاط ضعف آنهارا برطرف کنند در تبیین دیگر معیارهای فرد اصلح تصریح کرد: باید نگاهشان به داخل باشد و از ظرفیت های داخل کشور برای حل مشکلات و پیشرفت و توسعه کشور استفاده کنند.

وی با عنوان اینکه باید کسی را انتخاب کرد که تشنه خدمت باشند نه تشنه قدرت، اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سند چشم انداز تا سال 1404 در برنامه 5 ساله ششم اولویت ها را مشخص کرده بنابرای باید فردی را انتخاب کرد که در برنامه سالانه این اولویت ها را مد نظر قرار دهد تا در مسئولیت ریاست جمهوری و یا شورای اسلامی شهر و روستا موفق شود.

* حضور حداکثری در انتخابات باعث ضعف و زبونی استکبار خواهد شد

سردار ابوحمزه ضمن دعوت از عموم مردم در انتخابات 29 اردبیهشت به اهمیت حضور حداکثری در کشور، منطقه و جهان پرداخت و تاکید کرد: حضور حداکثری باعث اقتدار، عزت، وحدت و امنیت ملی در نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و زمینه ای فراهم خواهد آورد که سیاست ها، راهبردها و برنامه نظام با قوت و قدرت اجرا شود.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات باعث ضعف و زبونی استکبار خواهد شد، تصریح کرد: علاوه بر آن روحیه نشاط ، امید و خودباوری را در بین مستضعفان و ملت‌های مسلمان دنیا ایجاد خواهد کرد چراکه امید کشورهای مسلمان در سطح جهان انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد : شور و حماسه و حرکت عظیم مردم در 29 اردیبهشت بستری را فراهم خواهد آورد که دشمنان اسلام ناامید و دوستان نظام و انقلاب امیدوار شوند.

وی با ابراز اینکه حرکات و سکنات مردم در راستای حضور حداکثری الگو و اسوه ای برای سایر ملل می شود که از آن تبعیت خواهند کرد، گفت : به طور قطع آنها این مدل را در کشور خود دنبال و پیاده خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات