خبرهای داغ:
فرمانده بسیج اصناف سپاه ناحیه ملایر:

کاندیداها باید راهکار عملی برای حل بحران کشور ارائه دهند

فرمانده بسیج اصناف سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه کاندیداها نباید شعار دهند، گفت: باید راهکار عملی برای حل بحران کشور ارائه دهند و اخلاق سیاسی و انتخاباتی را رعایت کنند و همگی باید در برابر قانون سرتسلیم فرود آورند.
کد خبر: ۸۸۵۹۹۷۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ حمید مرادی در جمع اصناف شهرستان ملایر اظهار داشت: انتخابات نمایش مردم سالاری ایران است و همه باید در انتخابات شرکت فعال کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات تضمین‌کننده امنیت سیاسی و اجتماعی ایران است، افزود: همه مردم مسئول هستند و فرد غیر مسئولی وجود ندارد.

فرمانده بسیج اصناف سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه همه باید در سرنوشت کشور دخیل باشند، بیان داشت: حل مسائل کشور را نباید به بیگانگان واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه کاندیداها نباید شعار دهند، گفت: باید راهکار عملی برای حل بحران کشور ارائه دهند و اخلاق سیاسی و انتخاباتی را رعایت کنند و همگی باید در برابر قانون سرتسلیم فرود آورند و نتیجه انتخابات را بپذیرند نه اینکه با فتنه و اغتشاش آب به آسیاب دشمن بریزند.

مرادی با تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی ابراز داشت: باید به کاندیدای اصلح رأی دهیم و به خون شهدا خیانت نکنیم.

وی با اشاره به آسیب‌های مواد مخدر در جامعه گفت: نجات یک معتاد نجات جامعه است و ما باید جامعه ای عاری از اعتیاد داشته باشیم، مواد مخدر میراث استعمار پیر انگلیس است که جامعه ما را دچار بحران کرده است.

فرمانده بسیج اصناف سپاه ناحیه ملایر گفت: جوانان ما باید قدرت «نه گفتن» در مواجه با مواد مخدر را داشته باشند و خانواده‌ها باید مواظب جوانان خود باشند.

وی عنوان کرد: امروزه در حدود ۴۵ درصد از طلاق‌ها و آسیب‌های اجتماعی ناشی از استعمال مواد مخدر است و مواد مخدر یکی از آسیب‌های اجتماعی است که جامعه ما را تهدید می کند و ما باید با این پدیده شوم مبارزه جدی و عملی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار