خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

حضور حداکثری دشمن‌شکن و انتخاب اصلح وظیفه مهم مردم در انتخابات

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث انتخابات گفت: ما دو وظیفه داریم یک حضور حداکثری دشمن‌شکن که با رفتار خود آمریکا و اسرائیل را نابود کنیم و دوم اینکه اصلح و بهترین را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۴۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در یادواره شهدای دانشجو شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهارداشت: از خداوند می خواهیم که به همه ما توفیق ادامه راه شهدا را بدهد.

وی با بیان اینکه این دعا ظرف است و در این ظرف همه محتوا ریخته می شود، گفت: کسی که در مسیر شهدا باشد ولایت مدار خواهد بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیوند بین مهدویت و ولایت فقیه ابراز داشت: بین مهدویت و ولایت فقیه؛ رهبری جامع الشرایط در عصر غیبت پیوند فقهی است نه پیوند سیاسی بنابراین اگر ما در مسیر شهادت قرار گرفتیم ولایت‌مدار هستیم و به این پیوند رسیدیم و مراقب واجبات هستیم.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهدا افزود: شهدا بارها بر رعایت عفاف، حجاب، لقمه حلال و نماز در وصیتنامه‌های خود تأکید کرده و ما را به آنها سفارش کرده‌اند.

آزادیخواه ادامه داد: در مسیر شهدا قرار گرفتن یعنی به فکر مردم بودن، مقدم بودن دیگران نسبت به خودمان و این راه شهدا است نه اینکه اگر دستمان به بیت المال رسید برداشت غیرمتعارف و حقوق نجومی بگیریم.

وی عنوان کرد: بهترین دعا برای جوانان ما این است که از خداوند بخواهیم در مسیر شهدا قرار گیرند، چراکه شهدا نشان هدایت هستند و اگر کسی می‌خواهد گمراه نشود باید به نور وجود شهدا نگاه کرده و در همان مسیر حرکت کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ما یک متد و مدیریت جدید به دنیا معرفی کردیم، جمهوریت با اسلامیت؛ و امروز انقلاب اسلامی به برکت خون‌های شهدا به یک درخت تنومند تبدیل شده است و شاخ و برگ آن به همه دنیا رسیده است.

وی با بیان اینکه ما اسلام سکولار نمی خواهیم، اظهار داشت: اسلام سیاسی یعنی اسلام در خط مقدم و در میدان باشد.

آزادیخواه با اشاره به بحث انتخابات گفت: ما دو وظیفه داریم یک حضور حداکثری دشمن‌شکن که با رفتار خود آمریکا و اسرائیل را نابود کنیم و دوم اینکه اصلح و بهترین را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح در شوراها و ریاست جمهوری گفت: همه کاندیداها صالح بوده و در شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند اما از بین آنها باید اصلح را انتخاب کرد و عنان شهر و کشور را به دست او سپرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: کسی که پاک دست باشد وقتی بیت المال به دستش افتاد حیف و میل نمی‌کند، ضعفا و فقرا را فراموش نمی‌کند.

وی گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که به فرموده مقام معظم رهبری چشمش به بیرون از این مرز و بوم نباشد چراکه آمریکا‌یی‌ها برای ما هیچ کاری نمی کنند آنها هیچ‌گاه سفره ما را رنگین نمی کنند.

آزادیخواه ابراز داشت: باید نگاه به درون کشور و به جوانان باشد و به توان مدیریتی جوانان انقلابی خود امید داشته باشیم چراکه با این روحیه می‌توان میلیون‌ها شغل ایجاد کرد و منابع را مدیریت کرد و آینده کشور را نجات داد و راه شهدا را ادامه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات