خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

تبعیت از ولایت و تلاش باورمند و هدفمند از ویژگی‌های رئیس جمهور انقلابی

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: تبعیت از فرامین ولی فقیه، ایمان به نصرت الهی و تلاش باورمند و هدفمند، باور به توانایی نیروهای خودی از ویژگی‌های رئیس جمهور انقلابی است.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۱۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به انتخابات اظهار داشت: 29 اردیبهشت ماه روز سرنوشت‌ساز برای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح از دیدگاه رهبری افزود: رئیس‌جمهوری که سرکار می‌آید باید شاخصه‌های انقلابی داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان یکی از شاخصه‌های رئیس جمهور انقلابی را استکبارستیزی دانست و ابراز داشت: رئیس جمهور باید یقین داشته باشد که خباثت و خصومت آمریکا علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران وجود داشته و دارد.

وی ادامه داد: تبعیت از فرامین ولی فقیه، ایمان به نصرت الهی و تلاش باورمند و هدفمند، باور به توانایی نیروهای خودی نیز از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور انقلابی است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: چنین فردی باید برای حل مشکلات پذیرش خرد جمعی و عزم جدی داشته باشد و ضمن مقابله با هر گونه فساد؛ پاکدست و ساده زیست باشد و از هر نوع اشرافی‌گیری پرهیز داشته باشد.

وی تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور این است تمام هم و غمش را صرف دستاوردهای اسلام در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کرده و در این راستا اهتمام ورزد و برای برقراری عدالت در تمام سطوح تلاش کرده و فقر را ریشه‌کن کند.

برزگر ابراز داشت: رئیس جمهور باید زمینه اشتغال و رفع بیکاری را به ویژه برای جوانان در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: ملت انقلابی ایران با حضور یکپارچه در پای صندوق‌های رأی حیات دوباره‌ای به این انقلاب می بخشد و دشمن را برای همیشه ناامید می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات