خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

عده‌ای بار انقلاب را به دوش می‌کشند و عده‌ای باری بر انقلاب هستند/ دفع جنگ با باج دادن هنر نیست

امام جمعه ملایر با بیان اینکه عده‌ای بار انقلاب را بر دوش می‌کشند و عده‌ای باری بر این انقلاب بوده‌اند، ادامه داد: آنان که بار انقلاب را به دوش می کشند امروز سکوت کرده اند و عده ای که باری بر این انقلاب هستند اراجیف‌ها می‌گویند.
کد خبر: ۸۸۶۰۴۷۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در جمع پاسداران و سربازان سپاه ناحیه کبودراهنگ با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ظهور حضرت حجت(عج) همانند قیامت مشخص نیست.

وی افزود: مساله ظهور مساله ای است که ما را به قیامت نزدیک می کند و اگر ما دوران ظهور را درک کنیم، می توانیم در این امر تاثیرگذار باشیم و انقلاب اسلامی ما نیز در این راستا بوده است.

امام جمعه ملایر در ادامه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مگر می شود نسبت به این مساله مهم بی تفاوت بود؟

وی با بیان اینکه عده‌ای بار انقلاب را بر دوش می‌کشند و عده‌ای باری بر این انقلاب بوده‌اند، ادامه داد: آنان که بار انقلاب را به دوش می کشند امروز سکوت کرده اند و عده ای که باری بر این انقلاب هستند اراجیف‌ها می‌گویند.

برقراری با انتقاد از برخی آقایان که فتنه‌گران را برادر عزیز خود می‌خوانند، گفت: یکی از خصوصیت‌های کمال انسان انقطاع و بریدن از غیر خداست نه دل بستن به کدخدا.

وی با اشاره به اظهارات برخی مبنی بر رفع سایه جنگ از کشور با برجام گفت: بر فرض محال اگر هم این حرف درست باشد هزینه های زیادی برای آن پرداخته شده که تعطیلی 13 هزار سانتریفیوژ، پرکردن قلب راکتور هسته ای با بتن، برکناری دانشمندان هسته ای و... برخی از این هزینه‌ها است که شاید اگر دشمن ما را بمباران می کرد این قدر خسارت نمی‌دادیم.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: دفع جنگ با باج دادن هنر نیست، معلوم نیست فردا اگر امتیازات بیشتری بخواهند با بهانه دفع جنگ چه امتیازاتی که داده نشود.

وی با انتقاد از امضای خودسرانه سند 2030 توسط برخی مسئولین به بررسی ابعاد مختلف این سند ننگین پرداخت و گفت: باور نمی کردیم روزی در جمهوری اسلامی کاپیتولاسیون دیگری با عنوان علمی فرهنگی تحت عنوان 2030 امضاء شود.

وی در پایان همه مردم را به حضور حداکثری در این انتخابات مهم و حساس و سرنوشت ساز دعوت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار