خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی گفت: هر رأیی که به صندوق‌ها ریخته شود به معنی آری گفتن به نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۵۹۶۸۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
هر رأی در انتخابات به معنی آری گفتن به نظام اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان با اشاره به بحث انتخبات اظهار داشت: رئیس جمهور ما باید کسی باشد که به درون توجه داشته باشد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور خوب کسی است که با خودباوری به اقتصاد داخلی و نیروهای فعال و استعداهای داخلی اعتماد داشته باشد و نگاهش به بیرون نباشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی ابراز داشت: هر رأیی که به صندوق‌ها ریخته شود به معنی آری گفتن به نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر کسی در این آزمون سرنوشت ساز شرکت نکند به این معنی است که به نظام اسلامی پشت پا زده است.

گنجعلی با بیان اینکه امروز دنیا چشم به این انتخابات دوخته است، عنوان کرد: این بار نیز ملت ایران چنان درسی در روز 29 اردیبهشت ماه به دشمنان می‌دهد که متزلزل‌تر از گذشته شوند چراکه ملت ما ملتی بصیر است و این ملت بصیر در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

وی در ادامه از روشنفکران و اندیشمندان و دلسوزان جامعه خواست مردم را با واقعیات و منطق روز روشنگری کنند چراکه این جز وظایف آنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: جامعه از خواص و روشنفکران انتظار بیشتری دارد، انتخابات یک آزمون الهی است امتحانی است که خوب‌ها از بدها تشخیص داده می شود.

وی در پایان از کاندیداها خواست کاری نکنند که دشمن خوشحال شود و دل مقام معظم رهبری به درد آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات