خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

ملت ایران با شرکت در انتخابات دشمن را ناکام می‌گذارند

این کارشناس سیاسی افزود: بسیجیان و عموم مردم با شرکت در انتخابات دشمن را زیر پاهای خود له کرده و آنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارند.
کد خبر: ۸۸۵۹۵۲۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید نظری در نشست نهضت روشنگری انتخابات در جمع بسیجیان پایگاه شهیده آقایی واحد مقاومت حوزه حضرت مریم (س)همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی، در بخشی از سخنانشان انتخابات را مسئله‌ای بسیار مهم و نعمتی واقعاً بزرگ خواندند و فرمودند «این برکت حقیقی، ناشی از نگاه عمیق و روش امام خمینی(ره) است که بر خلاف برخی نظرها، انتخابات را در حکومت اسلامی لازم و مردم را صاحب مملکت می دانست و معتقد بود تصمیم و انتخاب مردم باید منشأ اثر باشد. در پرتو این نگاه و تصمیم راهبردیِ امام، مردم همیشه در کنار انقلاب مانده اند چرا که تصمیمات خودشان را در کشور تأثیرگذار می دانند.»

وی با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح افزود: اگر نتوانیم فرد اصلح را تشخیص دهیم باید از افراد متدین کمک بگیریم و اگر باز به نتیجه نرسیدیم باید ببینیم مخالفان آئین ما کدام را می پسندند آن را کنار بگذاریم.

این کارشناس سیاسی افزود: بسیجیان و عموم مردم با شرکت در انتخابات دشمن را زیر پاهای خود له کرده و آنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارند.

وی با تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی بیان داشت: این حق آحاد ملت است که بتوانند انتخاب کنند و در تعیین مدیر کشور دارای نقش باشند.

نظری با اشاره به فرمایشات امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) ادامه داد: http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/spacer.gifاگر انتخابات در نظام جمهوری اسلامی وجود نداشت، امروز از نظامی که با آن انقلاب به وجود آمد، خبری باقی نبود.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: باید مراقب دشمن باشید چراکه شما را مورد هدف قرار گرفته، بنابراین نباید بگذارید به هدفی که می خواهد دست یابد.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: باید به کاندیدایی رأی دهیم که برای ظهور امام زمان(عج) برنامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات