خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج اساتید استان همدان به مناسبت انتخابات:
در بیانیه سازمان بسیج اساتید استان همدان به مناسبت انتخابات آمده است: شرکت گسترده و آگاهانه و مسؤولانه در این انتخابات بار دیگر موجب سرافکندگی و نقش بر آب شدن نقشه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم شود.
کد خبر: ۸۸۵۹۳۳۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج اساتید استان همدان به مناسبت انتخابات 29 اردیبهشت بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران اسلامی در این روزها در برابر آزمون بزرگ دیگری قرار گرفته است، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از ارزش و اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

این بیانیه می‌افزاید: رسانه‌های تبلیغاتی وابسته به استکبار جهانی ماه‌ها است با ترفندهای مختلف می‌کوشند تا مردم را از شرکت پرشور در انتخابات منصرف و نسبت به آینده مأیوس سازند.

در این بیانیه آمده است:استکبار جهانی به‌خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردم‌سالاری دینی در جهان تبدیل‌شده است، آنان به‌خوبی می‌دانند که بیداری اسلامی در جهان اسلام با تأسی از ملتی شکل‌گرفته که توانسته است هیمنه پوشالی آمریکا، اسرائیل و انگلیس را در هم بشکند و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده‌ها انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود سازد؛ بنابراین، حضور حداکثری در انتخابات پیش رو اهمیت فراوانی دارد و افتخار دیگری برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.

در این بیانیه با بیان اینکه علاوه بر حضور حداکثری ضرورت شناخت کاندیداهای اصلح نیز اهمیت بسزایی دارد، آمده است: ملت شریف ما باید بکوشد اشخاصی را که در اندیشه‌ گسترش اسلام عزیز و احیای ارزش‌ها و احکام الهی و ترویج افکار ناب امام خمینی (قدس سره) باشند و خدمت خالصانه به مردم و تلاش برای عزت و آبادانی ایران اسلامی را سرلوحه‌ کار خویش قرار دهند، برگزینند. ازاین‌رو در شناخت و انتخاب اصلح شاخص‌هایی چون تدین، تعهد، دلسوزی، استکبارستیزی توجه و تعهد و التزام به هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مردم‌داری، امانت‌داری، صداقت، تخصص و ... از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این بیانیه می‌افزاید: با توجه به تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب و مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم» نسبت به رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از هرگونه بداخلاقی و تخریب کاندیداها، لازم است داوطلبان محترم و طرفداران آنان در این راستا رعایت دقت را داشته باشند و ضمن خودداری از هرگونه تخریب با ایجاد روح همدلی، اخلاق و رقابت همراه با رفاقت، زمینه انتخابات سالم را فراهم کنند.

همچنین در بخش پایانی این بیانیه آمده است: سازمان بسیج اساتید استان همدان ضمن تجدید بیعت با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب و اعلام بیزاری از هرگونه ساختارشکنی و زیر سؤال بردن چهار دهه ایثار و تلاش ملت قهرمان ایران در مسیر استکبار ستیزی، استقلال و تحقق آرمان والای شهیدان، همه‌ ملت شریف ایران را به شرکت پرشور و دشمن‌شکن در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه دعوت می‌کند؛ باشد که شرکت گسترده و آگاهانه و مسؤولانه در این انتخابات بار دیگر موجب سرافکندگی و نقش بر آب شدن نقشه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات