خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌‍فقیه در سپاه ناحیه همدان:

ملت ایران همواره در انتخابات حضوری دشمن‌شکن خواهد داشت

مسئول نمایندگی ولی‌‍فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: ملت ایران همواره در صحنه حاضر است و هیچ‌گاه از قدرت مادی مستکبران ترسی به دل راه نمی دهد و این بار نیز در انتخابات 29 اردیبهشت ماه حضوری دشمن‌شکن خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۵۹۶۷۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: ملت ما رئیس جمهوری می‌خواهد که بتواند حق این انقلاب و کشور را از ظالمان بگیرد و از مظلومان دنیا دفاع جانانه کند.

وی افزود: مستکبران زورگو جز زبان زور چیزی نمی دانند، آنها به چپاول ملت‌ها عادت کردند و تا پیش از انقلاب اسلامی کسی نبود در مقابل آنها بایستد.

مسئول نمایندگی ولی‌‍فقیه در سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: کشور انقلابی ایران بعد از سال‌ها سلطه اربابان توانسته است در برابر سلطه گری آنان بایستد بنابراین آنان همواره به دنبال توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی تصریح کرد: ملت ایران می توانند هر لحظه حماسه‌ای نو به‌وجود آورد و این بار نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی همچون گذشته کمر استکبار را برای همیشه می شکند.

قربانی یادآور شد: ملت ایران همواره در صحنه حاضر است و هیچ‌گاه از قدرت مادی مستکبران ترسی به دل راه نمی دهد و این بار نیز در انتخابات 29 اردیبهشت ماه حضوری دشمن‌شکن خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات