خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی عنوان کرد

مدیریت جهادی عامل پیشرفت و مدیریت مصرف‌گرای وابسته به غرب عامل پس‌رفت کشور

کارشناس سیاسی مدیریت جهادی را عامل پیشرفت کشور و مدیریت مصرف گرای وابسته به غرب را عامل پس‌رفت کشور عنوان کرد و گفت: دستاورد تفکر مدیریت جهادی در سال‌های گذشته این بوده که تصمیمات منطقه بدون حضور ایران امکانپذیر نباشد.
کد خبر: ۸۸۵۹۳۴۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
مدیریت جهادی عامل پیشرفت و مدیریت مصرف‌گرای وابسته به غرب عامل پس‌رفت کشور
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، چوپانیان در نشست سیاسی بسیجیان حوزه های مقاومت شهرستان رزن اظهار داشت: زمانی که ما انقلاب کردیم دو نوع تفکر در ایران حاکم بود و اکنون نیز همان دو تفکر در میان رجل سیاسی ما حکم فرما است و این تفکرات تفکر مدیریت جهادی «ما می توانیم» و تفکر مدیریتی مصرف‌گرای خودباخته وابسته به غرب است.

وی مدیریت جهادی را عامل پیشرفت کشور و مدیریت مصرف گرای وابسته به غرب را عامل پس‌رفت کشور عنوان کرد و افزود: دستاورد تفکر مدیریتی «ما می توانیم» یا همان مدیریت جهادی در سال‌های گذشته این بوده که تصمیمات منطقه بدون حضور ایران امکانپذیر نباشد.

این کارشناس سیاسی ابراز داشت: در زمان جنگ ما توانایی ساخت هیچ سلاحی را نداشتیم اما امروز با این تفکر موشک‌هایی با برد چندین هزار متر می‌سازیم، با این تفکر به رتبه 6 نانو در جهان رسیدیم، در بحث سلول‌های بنیادی جزء 10 کشور برتر دنیا، در هوافضا جز، 9 کشور برتر دنیا رسیدیم و در حوزه هسته ای بدون کمک هیچ کشوری به رتبه های برتر دنیا رسیدیم.

وی گفت: زمانی که برای فلج کردن اقتصاد کشور انواع تحریم ها را بر کشور ما تحمیل کردند با مدیریت جهادی توانستیم تحریم‌ها را بی اثر کنیم و روز به روز پیشرفت های قابل توجهی را کسب کنیم.

چوپانیان عنوان کرد: از زمانی که دومین تفکر که همان مدیریت مصرفی وابسته به غرب است، روی کار آمد چیزی جز واردات بی رویه، تعطیلی کارخانه ها، بیکاری جوانان، سقوط رتبه علمی ایران، تحقیر و بی آبرو شدن مردم ایران در کشورهای خارجی و... نبوده است.

وی گفت: انرژی هسته‌ای دستاوردهای بسیاری برای کشورها دارد و در آینده بعد از اتمام منابع نفتی و طبیعی مردم روی به انرژی هسته‌ای خواهند آورد و کشورهایی که این فناوری را دارند با فروش آن به کشورهای دیگر سودهای کلان به دست خواهند آورد.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: ما با مدیریت جهادی توانستیم به این مهم دست یابیم ولی مدیریت مصرف‌گرای وابسته به غرب تمام زحمات و خون‌هایی که در این راه ریخته شده بود را به یغما برد و در یک کلام مذاکرات هسته ای خنجری بر قلب اقتصاد و تولید داخلی ایران وارد کرد.

وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز تقابل این دو تفکر است، باید حجت شرعی داشته باشیم، اگر به حجت شرعی رسیدیم وظیفه داریم دیگران را هم بیدار کنیم تا با دید باز به این میدان قدم بگذارند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات