خبرهای داغ:
عضو هیئت مدیره خبرگزاری فارس با انتقاد از سخن عدّه‌ای که توان موشکی و نظامی کشور را برای توجیه نتایج برجام زیرسؤال می برند، گفت:آنچه سایه جنگ را رفع کرد صولت موشک‌های ما و جهاد شهید همدانی‌ها بود نه مذاکره و معامله بی نتیجه.
کد خبر: ۸۸۶۱۳۰۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش بصیرتی سیاسی خانوادگی کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) با حضور دکتر اسماعیلی عضو هیئت مدیره خبرگزاری فارس، مسئولین و خانواده‌های کارکنان این یگان در اردوگاه ابوذر همدان برگزار شد.

عضو هیئت مدیره خبرگزاری فارس در این مراسم ضمن تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات بیان داشت: مهمترین راهبرد جمهوری اسلامی در این انتخابات، مشارکت عمومی است چراکه دشمن با ناکارآمد جلوه دادن نظام به دنبال ضربه به پایه مقبولیت جمهوری اسلامی است.

سلمان اسماعیلی ضمن برشماری شاخصه‌های دولت اسلامی عنوان کرد: دولتی باید سر کار بیاید که دغدغه رسیدگی به مشکلات و فقر محرومین را داشته باشد، نه اینکه مسئولان آن خود دارای خوی اشرافیگری باشند.

وی با انتقاد از سخن عدّه‌ای که توان موشکی و نظامی کشور را برای توجیه نتایج برجام زیرسؤال می برند، گفت:آنچه که سایه جنگ را رفع کرد صولت موشک‌های ما و جهاد شهید همدانی‌ها بود نه مذاکره و معامله بی نتیجه.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات