خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

ولایت‌پذیری ویژگی اصلی کاندیدای اصلح

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه ویژگی اصلی یک کاندیدای اصلح، ولایت‌پذیری است، گفت: رابطه رئیس جمهور با ولایت باید رابطه عبد و مولا باشد و خود را سرباز ولایت بداند، یک رئیس جمهور انقلابی باید در مقابل فساد بایستد و با فتنه گران و آشوب طلبان مقابله کند.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۹۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در نشست تربیتی - بصیرتی که با حضور بیش از 200 نفر از بانوان در حسینیه روستای شریف آباد برگزار شد، ضمن تبریک عید بزرگ و معنوی نیمه شعبان، درباره ویژگی یک شیعه منتظر ظهور اظهار داشت: منتظر واقعی ظهور کسی است که آمادگی کامل برای خدمتگزاری در رکاب امام زمان(عج) را داشته باشد و پایبند به احکام دین نیز باشد.

وی با بیان اینکه ما در قبال امام عصر چهار تکلیف داریم، افزود: اولین تکلیف معرفت است، یعنی ما بتوانیم امام زمان خود را بشناسیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: دومین تکلیف محبت و تکلیف سوم نیز اطاعت و پیرو راه امام زمان بودن و چهارمین تکلیف نیز شهادت است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما، مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج)است، گفت:همانگونه که انقلاب و حکومت ما اسلامی شد، دولت ما نیز باید اسلامی باشد و به دنبال آن بتوانیم به جامعه و تمدن اسلامی برسیم.

شیرزادی پیرامون انتخابات پیش رو یادآور شد: انتخابات هم حق و هم تکلیف شرعی همه ما است و ما در قبال انتخابی که انجام می دهیم مسئول هستیم.

وی با تأکید بر انتخاب اصلح ابراز داشت: معیار و ملاک یک فرد اصلح نیز تقوا و خداترس بودن و ویژگی دیگر ساده‌زیستی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: یک رئیس جمهور باید شجاع، انتقادپذیر و استکبار ستیز باشد و در مقابل استکبار جهانی بایستد، چراکه ما پیرو مکتب حسین (ع)هستیم و زیر بار ظلم نمی رویم.

وی با بیان اینکه ویژگی اصلی یک کاندیدای اصلح، ولایت‌پذیری است، اظهار داشت: رابطه رئیس جمهور با ولایت باید رابطه عبد و مولا باشد و خود را سرباز ولایت بداند، یک رئیس جمهور انقلابی باید در مقابل فساد بایستد و با فتنه گران و آشوب طلبان مقابله کند.

از جمله برنامه های این جشن مولودی خوانی، سخنرانی بصیرتی، اهدای شاخه گل به دختران نوجوانی که به سن تکلیف رسیده بودند و جمع آوری کمک نقدی برای افراد بی بضاعت بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات