خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند عنوان کرد

حضور حداکثری مردم انتخابات تأییدی بر نطام مقدس جمهوری اسلامی

امام جمعه نهاوند گفت: در شرایط امروز مهمترین رویداد مساله انتخابات است و به ویژه حضور حداکثری مردم دراین انتخابات؛ که نشان دهنده اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاییدی مجدد به نظام است.
کد خبر: ۸۸۵۶۶۹۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال جاری اظهار داشت: ما به عنوان یک مسلمان و یک شهروند باید نسبت به مسائل و مشکلات حساس بوده و به عنوان مسئول آنها را حل کنیم و اگر نتوانستیم به مسئول مربوطه اعلام کنیم .

وی افزود: در شرایط امروز مهمترین رویداد مساله انتخابات است و به ویژه حضور حداکثری مردم دراین انتخابات؛ که نشان دهنده اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاییدی مجدد به نظام است.

وی تصریح کرد: در درجه دوم نیز موضوع انتخاب اصلح چه در بحث رئیس جمهور و چه در بحث شوراهای اسلامی شهر و روستا حائز اهمیت است که اگر با تحقیق این انتخاب از طرف هر شخصی صورت گیرد اگر فرد منتخب انسانی صالح و درست باشد که شخص وجدانی راحت دارد و اگر انتخاب خوب نبود، ما وظیفه خود را انجام داده‌ایم .

امام جمعه نهاوند با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در این خصوص که باید همه اقشار چه آنهایی در نظام را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند، خاطرنشان کرد: این امر موجب امنیت ملی ما خواهد شد و در حال حاضر و در فضای سیاسی امروز مهمترین دغدغه کشور مباحث امنیتی است .

وی در ادامه در خصوص سبک زندگی اسلامی ابراز داشت: با توجه به فرمایشات بسیار و سفارشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی باید از ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه شود .

مغیثی افزود: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم باید از این فرصت به نحو مطلوب به منظور تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی استفاده شود چراکه ما در ماه مبارک رمضان شاهد پایین آمدن بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی هستیم .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در ادامه گفت: اگر ما یک درصد از هزینه هایی را که الان در کشور داریم در حوزه فرهنگ‌سازی به کار گیریم حتماً چندین برابر آن سود خواهیم برد چراکه دنیا امروز به این نتیجه رسیده است که پیشگیری بهتر از درمان است .

وی تأکید کرد: همه باید در این حوزه تلاش کنیم چراکه اگر فرهنگ سازی مناسبی صورت پذیرد از آن همه بار سنگینی که بر گردن دستگاه‌های قضایی و انتظامی و سازمان زندان‌ها است کاسته خواهد شد .

مغیثی در ادامه افزود: یکی دیگر از اقداماتی که باعث شور و نشاط انتخاباتی و حضور گسترده مردم خواهد شد این است که آیا دستگاه‌های اجرای به موقع به مردم خدمت رسانی انجام می دهند؟ چراکه اگر مشکلات و مسائل آنها حل شود این موضوع محقق خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات