خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد

دشمنان به دنبال کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات/ بسیجیان بصیرت‌افزایی لازم را به مردم بدهند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به توطئه‌ها و شیطنت‌های دشمن در آستانه انتخابات گفت: دشمنان با تبلیغات و تنویر افکار عمومی می‌خواهد حضور مردم را در انتخابات کم رنگ جلوه دهند.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۱۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
دشمنان به دنبال کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات/ بسیجیان بصیرت‌افزایی لازم را به مردم بدهند
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در نشست بصیرتی گروه‌های بسیج رسانه، اصناف و مداحان در نمازخانه سپاه ملایر با اشاره به اینکه بسیج و سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز همواره پشتیبان ولایت و نظام بوده است، اظهار داشت: در صحنه انتخابات نیز بسیجیان باید نسبت به بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم اقدام کنند.

وی صحنه انتخابات را سرنوشت آینده کشور دانست و گفت: باید با آگاهی و بصیرت اصلح را شناخت و انتخاب کرد چراکه در غیر این صورت مشکلات کشور ادامه خواهد داشت و بیشتر از این نیز خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به توطئه‌ها و شیطنت‌های دشمن در آستانه انتخابات گفت: دشمنان با تبلیغات و تنویر افکار عمومی می‌خواهد حضور مردم را در انتخابات کم رنگ جلوه دهند، اما در طول 38 ساله گذشته مردم با حضور در همه عرصه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده و به نقشه‌های دشمن آگاهی دارند.

وی به نقشه‌های منافقان و دشمنان نظام برای بدبین کردن مردم نسبت به نظام و مسئولان اشاره کرد و افزود: مردم خود تشخیص می‌دهند که چه کسی اصلح است.

سردار ابوحمزه عنوان کرد: مهم است که ما بر حسب وظیفه شرعی، دینی، الهی و اخلاقی که داریم باید با شناخت و بررسی آگاهانه فرد اصلح را برای چهار سال آینده کشور انتخابات رئیس جمهوری انتخاب کنیم.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انتخاب فرد اصلح گفت: فرد اصلح باید متدین، انقلابی، ولایتمدار، ساده‌زیست، مجرب، دلسوز نظام و مردم و دارای مدیریت جهادی در همه عرصه‌ها باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه برخی افراد می‌گویند چرا افرادی که دارای شرایط لازم برای ریاست جمهوری بودند توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند، اضافه کرد: کسانی که از نظر شورای نگهبان احراز صلاحیت نشدند به این معنی نیست که شرایط کامل را نداشتند، بلکه تنها از نظر شورای نگهبان احراز صلاحیت نشدند .

وی اضافه کرد: شاید در دوره‌های بعدی همین افراد نامزدهای ریاست جمهوری باشند و صلاحیت آنها نیز احراز شود.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه امروز در آستانه انتخابات برخی اخلاق انتخاباتی را زیر پا گذاشته‌اند، تصریح کرد: پرداخت مطالبات بسیاری از کارکنان دستگاه‌ها، افتتاح پروژه‌ها که شاید هنوز هم تکمیل نشده و... چرا باید در آستانه انتخابات صورت گیرد؟

وی در ادامه با اشاره به اجرای برجام گفت: بحث برجام تصمیم نظام بود که با تدبیر رهبری و مسئولان دولت، نمایندگان مجلس و.. اجرا شد و در نهایت بعد از انجام مذاکرات به توافق رسیدیم و مشکلاتی که امروز در برجام داریم به خاطر عمل نکردن به تدابیر و بندهایی بود که رهبر معظم انقلاب آنها را لحاظ فرمودند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: متاسفانه بندهایی که رهبری فرموده بودند رعایت نشد که اگر به یکی از بندهای آن نیز عمل می‌شد شاید مشکلات امروز را در برجام نداشتیم.

وی با بیان اینکه رهبری فرمودند باید قدم به قدم جلو بروید، افزود: متاسفانه اینها قدم به قدم جلو نرفتند و به تعبیر رهبری نیرنگ و حقه در کار آمریکا است و قائل به حق و حقیقت نیست و همین شد که ما به تعهدات خود عمل کردیم و آنها در برجام همه تعهدات خود را نقض کردند.

سردار ابوحمزه در ادامه با اشاره به وجود حدود 50 هزار نفر بسیجی فعال در شهرستان ملایر گفت: بسیجیان باید در کار انتخابات بصیرت افزایی لازم را به مردم بدهند و نیروهای متدین و افراد واجد شرایط را لیست کنند و به دیگران معرفی کنند.

وی تصریح کرد: اگر هر بسیجی در روزهای باقیمانده تا انتخابات حتی 5 نفر را نیز بصیرت افزایی و آگاهی‌سازی داشته باشد همه جمعیت شهرستان به آگاهی خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات