خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

دشمنان به دنبال فتنه‌ای جدید برای نابودی نظام هستند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان به دنبال فتنه‌ای جدید برای نابودی نظام هستند اما ملت همیشه در صحنه ما بیدار است و اجازه نمی دهد که دشمن گامی در این خصوص بردارد.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۳۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علی اصغر آخوندی در نشست سیاسی و بصیرتی کارکنان و سربازان سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به بحث انتخابات اظهار داشت: انتخابات یکی از مسائل سیاسی حساس کشور ما است و در هردوره از انتخابات نیز حساسیت خاص خود را دارد .

وی افزود: شورای نگهبان برای تأیید صلاحیت کاندیداها تمام تلاش خود را کرده که اصلح ترین فرد را انتخاب و به عنوان کاندیدا به مردم معرفی کند .

کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: حضور حداکثری مردم باعث نابودی و ناامیدی دشمن خواهد شد، چراکه دشمنان ما بیکار نیستند و همچنان که به دنبال انتخابات سال 88 یک فتنه جدید به راه انداختند، دشمنان برنامه‌ریزی کردند که مردم ایران در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنند.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال فتنه‌ای جدید برای نابودی نظام هستند اما ملت همیشه در صحنه ما بیدار است و اجازه نمی دهد که دشمن گامی در این خصوص بردارد .

آخوندی افزود : استراتژی امام خمینی (ره) این بود که «اسرائیل باید از بین برود» و ما امروز بر روی تمام موشک هایمان این جمله نقش بسته است و تمام فکر و ذهن و هدف ما هم همین است که اسرائیل از بین برود .

وی با بیان اینکه کسی که الفبای سیاست را بداند در مقابل دیگران به خصوص دشمنان از خود ضعف نشان نمی دهد ، ابراز داشت : ما باید ظرفیت ها را بشناسیم و از آنها به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم و با دشمن همانند خودش رفتار کنیم .

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد : در سال های بعد از انقلاب دشمن با هدف نابودی جلو آمده و تحریم ها را پیش کشیده است، راهبرد آمریکا در منطقه عوض شده است و به جنگ مستقیم با مردم نمی پردازد، بلکه استراتژی آن این است که قلعه را مستحکم نگه دارد و بقیه کشورهای تحت سلطه خود را تحت عنوان یک کشور مستقل (خاورمیانه جدید) تحت نفوذ خود بگیرد .

وی گفت: دشمن در عرصه های فرهنگی نیز بیکار نبوده و تحت عنوان آزادی در فضاهای مجازی و فرهنگی فعالیت می کند اما دیدگاه نظام ما این است که نظام خانواده باید حفظ شود و دشمن از این طریق قصد تخریب حریم خانواده را در نظام ما دارد .

آخوندی در خصوص مسائل اقتصادی گفت : برجام تنها کلیدی بود که دشمن روی آن تمرکز کرد و البته آنها گشایش اقتصادی را رفع تحریم ها می دانستند، هرچند که تحریم ها را از روی کاغذ برداشته اند اما عملاً این کار را نکرده اند .

وی افزود : فروش نفت مخالف اقتصاد مقاومتی است و این یعنی به فروش گذاشتن منافع ملی که مقام معظم رهبری تاکید فراوان روی این بحث دارند که اقتصاد منحای نفت داشته باشیم و وابستگی به این منابع ملی را کم کنیم .

دشمنان به دنبال فتنه‌ای جدید برای نابودی نظام هستند 

دشمنان به دنبال فتنه‌ای جدید برای نابودی نظام هستند 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار