خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد

انتخابات مظهر حضور و مشارکت مردم در آینده کشور

فرمانده سپاه نهاوند گفت: انتخابات مظهر حضور و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت آینده کشور و از برکات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۵۶۷۲۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در مسجد منطقه حسن‌آباد نهاوند در جمع مردم بیان داشت: انتخابات مظهر حضور و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت آینده کشور و از برکات انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی درصدد هستند تا مردم را از انقلاب اسلامی مأیوس کنند بنابراین حضور باشکوه و حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی یک‌بار دیگر به آن‌ها ثابت خواهد کرد که مردم به انقلاب اسلامی پایبند هستند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: وظیفه همه ما حضور حداکثری در انتخابات و تبیین معیارهای انتخاب اصلح بر اساس فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی عنوان کرد: کاندیداهای انتخابات باید صراحتاً مواضع خودشان را در قبال فتنه و سران فتنه اعلام کنند چون آن‌ها ظلم بزرگی به کشور کردند و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند فتنه خط قرمز نظام است.

کریمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مسئولان حق ندارند از امکانات دولتی به نفع یا ضرر کاندیداها استفاده کنند چون این امکانات مربوط به بیت‌المال و مردم است.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: از ورود افراد مسئله‌دار و کسانی که بخواهند از خطوط قرمز نظام پا فراتر بگذارند و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرند، از ورود آن‌ها به شهرستان نهاوند جلوگیری می‌شود.

کریمی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد معیارهای انتخاب اصلح گفت: مردم باید افرادی را برای ریاست جمهوری و شورا انتخاب کنند که ساده‌زیست و انقلابی باشند، منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح دهند، به فکر اشتغال جوانان باشد، از دشمن نترسند، با فساد مبارزه کند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی بیان داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی‌هایی که اخیراً داشتند معیارهای خوبی برای انتخاب اصلح بیان کردند که وظیفه همه گوش دادند به این فرامین و تبیین فرمایشات ایشان برای اقشار مختلف مردم است.

کریمی افزود: کاندیداهای انتخابات برای حل مشکلات مردم و بهبود اوضاع معیشتی باید به ظرفیت‌های داخلی کشور توجه داشته باشند و از نیروهای داخلی و بومی استفاده کنند تا هم تولید رونق پیدا کند و هم اقتصاد مقاومتی را محقق کنند.

وی گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان فرمودند؛ نامزدهای انتخابات برای پیشرفت امور کشور و برای توسعه‌ی اقتصادی نگاهشان به ظرفیت‌های داخل کشور باشد.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: همه وظیفه‌داریم در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش کنیم و سپاه به‌عنوان پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در این راه تلاش خواهد کر.

انتهای پیام/

ارسال نظرات