خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان خبر داد

تملک 70 زمین برای احداث فرهنگ‌سرا و سالن ورزشی در همدان

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان با اشاره به پیگیری‌های 83 زمین برای احداث فرهنگ سرا و سالن ورزشی گفت: از این میزان زمین 70 مورد تملک شده است.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۱۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا غلامی‌خجسته در نشست مطبوعاتی اعضای شورای شهر در دفتر خبرگزاری ایسنا با اشاره به وجود 74 محله در شهر همدان اظهار داشت: شعار ما در دو سال آخر دور سوم شورای شهر همدان بر این بود که در هر محله یک فرهنگ‌سرا و یک سالن ورزشی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در دو سال آخر دور سوم شورای شهر همدان موفق به تملک 15 زمین شدیم، گفت: تعدادی از این‌ پروژه‌ها را در دوره سوم افتتاح و ادامه روند آن را در دوره چهارم داشتیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان با اشاره به پیگیری‌های 83 زمین برای احداث فرهنگ سرا و سالن ورزشی ابراز داشت: از این میزان زمین 70 مورد تملک شده است.

وی بیان کرد : از 70 زمین تملک شده 23 سالن ورزش و فرهنگ سرا افتتاح شده و 4 مورد آماده بهره برداری و افتتاح و 9 پروژه نیز نیمه تمام است.

غلامی‌خجسته در این خصوص اضافه کرد: مجوز 18 پروژه اخذ شده که باید در دوره پنجم شورای شهر با اختصاص بودجه آنها را کامل کند و 15 زمین به گروه‌های مختلف سپاه، بسیج و NGO ها، مساجد و حسینیه ها داده شد که بخشی از آن مشارکتی و بخشی را نیز خود احداث کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون 322 هزار متر زمین قطعی شده و 13 زمین در حال پیگیری است، افزود: در این خصوص برای ارتش 2 هزار سهم و برای نیروی انتظامی 3 هزار و 400 متر سهم زمین در حال پیگیری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان با بیان اینکه تاکنون 20 تیم فوتبال محلات تشکیل شده است، تصریح کرد : عصاره این تیم های محلات در تیم شهرداری همدان است که با توفیقات به دست آورده در حال حاضر در لیگ دسته دو در جایگاه دوم قرار دارد.

وی با اشاره به پرداخت بودجه 3 میلیاردی برای تیم فوتبال پاس همدان و 4 میلیاردی برای الوند ابراز داشت: با وجود پرداخت این بودجه هیچ گونه توفیقی به دست نیاوردند و به همین دلیل بر آن شدیم تا ورزش را به سمت محلات سوق دهیم.

غلامی‌خجسته به موفقیت‌های کسب شده تیم های ورزشی محلات اشاره و بیان کرد: تیم سیلو موفق به کسب مقام سوم مسابقات جهانی اسپانیا شد و در بحث فرهنگ سرا خانه ریاضیات شهرداری از بین 433 تیم موفق به کسب رتبه اول در سطح کشور شد.

وی با اشاره به مساعدت های شورای شهر در زمینه ایثار و شهادت عنوان کرد: کمک به سپاه برای برگزاری اردوهای راهیان نور و اختصاص بودجه برای یادواره‌های شهدا از جمله این اقدامات است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان با بیان اینکه از سال 90 تاکنون 9 پل احداث شده است، یادآور شد: در زمینه ایجاد فضای سبز از سال 90 تاکنون 150 پارک نواری ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در دوره چهارم شورای شهر اسلامی همدان کارها و اقدامات بزرگی شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: با این وجود متاسفانه برخی افراد بی تقوایی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات