خبرهای داغ:
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ملت ایران رئیس جمهوری انقلابی می‌خواهد، گفت: 7 میلیون بیکار در داخل کشور وجود دارد و باید شبانه روز وقت بگذاریم تا این معضل را حل کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۶۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سیدحسین نقوی‌حسینی در یادواره شهدای تویسرکان که با عنوان یادبود 119 لاله بهاری در مسجد صادقیه این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز در آستانه یک تحول بزرگ قرار داریم و باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم چراکه مدیون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا از طرف خداوند گلچین و برگزیده شده‌اند، گفت: در جنگ تحمیلی ایران و عراق دشمن در روبرو قرار داشت و دفاع مقدس جزو جهاد اصغر است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ابراز داشت: امروز در جنگ اصلی هستیم جنگی که در آن عقیده مردم مورد هجوم قرار گرفته است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن آن را 100 برابر سخت‌تر از جنگ 8 ساله ایران و عراق دانست و افزود: کشور ایران در حال حاضر نیاز به بسیجی‌های انقلابی دارد.

نقوی‌حسینی تصریح کرد: امروزه کشور ایران دارای قدرت موشکی بالا است و تا موضع دشمنان می رود و قدرت نابودسازی آنان را دارد، به همین دلیل دشمنان از کشور ایران واهمه دارند.

وی با بیان اینکه آمریکا جرأت ندارد یک گلوله به سمت کشور ایران شلیک کند، گفت: کشور ایران امروز مقتدارانه ایستاده است و دارای قدرت است و دشمنان نیز بر این امر اذعان دارند.

* کشور ایران دارای بهترین دیپلماسی‌ است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه انرژی هسته‌ای عنوان کرد: بازرس های آژانس نیز در بازدید از فوردو باور نمی‌کردند که همه آنچه می‌دیدند ساخته دانشمندان ایرانی باشد.

وی اضافه کرد: کشور ایران دارای بهترین و زیباترین دیپلماسی‌ها است و این امر را به عنوان کسی که دکترای رشته سیاست را دارد عرض می‌کنم.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه کشور ایران بیشترین شرکت‌کننده در انتخابات را خواهد داشت، ابراز داشت: ما باید تلاش کنیم این حضور به حداکثر خود برسد و این موضوع اولین اولویت است.

وی ادامه داد: دومین موضوع انتخاب رئیس جمهور است که انتخاب آن نیاز به اطلاع از شرایط کاندیداها دارد تا اینکه اصلح‌ترین شخص انتخاب شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که در تراز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی یادآور شد: سومین موضوع منابع مالی کشور است که در دست رئیس جمهور قرار دارد و حتی مجلس حداکثر 5 درصد می‌تواند آن را جابه جا کند و بر اساس قانون اساسی نمی‌تواند ردیف بودجه‌ای را کم و زیاد کند.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه رئیس جمهور فرانسه گفت وقتی ما کشور و مرز نداشتیم کشور ایران دارای دولت بوده است، افزود: ملت ایران با این تاریخ و تمدن رئیس جمهوری می‌خواهد که نگاهش به خارج نباشد و انقلابی عمل کند.

* برجام برای کشور ما هیچ چیزی نداشت

وی با اشاره به بحث برجام اظهار داشت: من به عنوان سخنگوی کمیسیون برجام اعلام می‌کنم که هیچ بانک خارجی با ما کار نمی‌کند و این برجام برای کشور ما هیچ چیزی نداشته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: هیچ سرمایه‌گذار خارجی نمی آید در ایران سرمایه گذاری کند، چراکه تحریم سرمایه گذاری در ایران فقط از روی کاغذ برداشته شده است.

وی عنوان کرد: برجامی که توسط آقایان تهیه شد به گونه‌ای است که نه می‌توانیم به عقب بازگردیم و نه به جو حرکت کنیم.

نقوی‌حسینی ابراز داشت: رهبر انقلاب در آغاز سال 96 در آستان قدس رضوی فرمودند که اگر مشکلی در کشور وجود داشته باشد ضعف مدیران است.

وی با اشاره به معیارها و ملاک‌های رئیس جمهور از دیدگاه رهبری افزود: به کسی رأی دهید که انقلابی، متدین، پرکار و با انگیزه باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: باید در برابر دشمنان ایستاد چراکه عقب‌نشینی آنان را مصمم‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران رئیس جمهوری انقلابی می‌خواهد، گفت: 7 میلیون بیکار در داخل کشور وجود دارد و باید شبانه روز وقت بگذاریم تا این معضل را حل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات